آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: فرهنگ یاران پاسدار و بسیجی به موضوع احیاء فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه کنند و در این زمینه به فعالیت بپردازند.
به گزارش تنویر، نشست فرهنگی خواهران شاغل در سپاه فجر و فرهنگ یاران بسیجی استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی و حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه تمام اعمال و رفتار ما باید براساس آموزه های دینی و انقلابی باشد، گفت: هجمه فرهنگی و رسانه ای یکی از محورهای اصلی توطئه های دشمنان دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد مشکل در جامعه اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش متولیان دستگاه های فرهنگی کشور در مقابله با تهاجم فرهنگی، گفت: دوری از فرهنگ و معارف اهل بیت (علیهم السلام) یکی از عوامل اصلی بروز مشکلات فرهنگی در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد: فرهنگ یاران پاسدار و بسیجی به موضوع احیاء فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه کنند و در این زمینه به فعالیت بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگو و شاخص دینداری و ولایتمداری است، گفت: زندگی حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بهترین نمونه سَبکِ زندگی اسلامی است که باید همواره مورد توجه نسل جوان کشور قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: