جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز انجام گرفت:
در این مراسم حکم فرمانده پایگاه مقاومت شهدای دادگستری فارس توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز و با دستان حضرت ایه الله صدیقی رییس بنياد بين المللي غدير و امام جمعه موقت تهران به حجه الاسلام موسوی رییس دادگستری استان فارس تقدیم شد.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و میلاد سراسر نورامام هادی (ع) برگزار گردید ،حکم انتصاب فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهدای دادگستری فارس توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز و با دستان حضرت ایه الله صدیقی به حجه الاسلام موسوی رییس دادگستری استان فارس تقدیم شد. و اززحمات اقای القاصی مهر فرمانده پیشین پایگاه مقاومت شهدای دادگستری فارس تقدیر شد.

آیت‌الله صدیقی ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) بابیان اینکه در فقه شیعه، زعامت و رهبری باید واحد اما مرجعیت می‌تواند چندگانه باشد، اظهار داشت: زمانی، افرادی از مناطقی از ایران به امام هادی (ع) مراجعه کردند و سؤالاتی در امور مختلف فقهی و اجتماعی داشتند که حضرت، در پاسخ فرمودند جناب عبدالعظیم حسنی نماینده ما بوده و قول او و کلام او، قول ما خواهد بود.

وی افزود: وجود شخصیت گران‌بهایی چون عبدالعظیم حسنی از افتخارات شیعه و ما ایرانی‌هاست و سخن امام هادی (ع) تثبیت‌کننده و مؤید نقش مرجعیت شیعه در طول تاریخ است.

امام‌جمعه موقت تهران در خصوص عید غدیر و شخصیت صاحب این روز نیز گفت: طبق آیه مباهله، امیرالمؤمنین (ع) نفس و حقیقت پیامبر اکرم (ص) است بنابراین اکمال دین اسلام، درگرو معرفی علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) به‌عنوان وصی رسول خداست و روز غدیر، روز تجلی این اتفاق پربرکت و عظیم است.

 صدیقی خاطرنشان کرد: شیعه امیرالمؤمنین شدن نیازمند هدایت و جذبه الهی و همراهی باطنی خود فرد است که اگر این نباشد، با اتکا به علم و دانش، هیچ فردی اهل رستگاری و فلاح نخواهد شد.

وی افزود: تا حضرت علی (ع) در جامعه ما تجلی الهی پیدا نکند ظهور حضرت حجت‌ابن‌الحسن (ع) نیز اتفاق نمی‌افتد و این تجلی الهی، یعنی بسط و گسترش ولایت امیرالمؤمنین (ع) در کف جامعه و در بین خانواده‌ها که تحقق این امر مهم، تکلیف را بر همه ما دوستداران این حضرت سنگین می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: