آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار نجات گفت: امروز در جامعه به اقدام جهادی نیاز داریم که نمونه این روحیه جهادی را در امداد رسانی بسیجیان به سیل زدگان مشاهده کردیم.
به گزارش تنویر، آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس با حضور سرتیپ پاسدار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار حسین نجات در این مراسم با تشریح اهمیت مسئله غدیر و ابلاغ آن توسط پیامبر (ص) و اشاره به وضعیت امروز کشورهای اسلامی، گفت: موضوع مهم ابلاغ ولایت امیرالمونین علی (علیه السلام) معرفی خط "اسلام ولایت" است که با سایر خطوط و تعاریف موجود از اسلام متفاوت است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) خط اسلام ولایت را طِی کرده و تاکنون زیر بار زور و استکبار نرفته است، گفت:  ناکامی های متعدد آمریکا و درماندگی این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران و تغییر رفتار کشورهای متخاصم در منطقه یکی از آثار حرکت در مسیر خط نورانی ولایت است.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه عناصر متعددی نظیر تجهیزات، آموزش و فناوری در پیشرفت و موفقیت نیروهای مسلح تاثیرگذار هستند، گفت: مهم ترین و تاثیرگذارترین عنصر موفقیت و پیشرفت نیروهای مسلح عنصر نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انسانی سپاه را در وقایع اخیر مشاهده کردیم، گفت: معنویت، اتکا و توکل به خدا عوامل تعیین کننده در نیروی انسانی است که همین ها در دل پاسداران جوان قدرت ایجاد کرده است.

سردار نجات با بیان اینکه عواملی که باعث شده سپاه روی پای خود بایستد و انقلابی بماند معنویت دینی، برنامه ریزی هدفمند و کارِ متکی به خداست، گفت: همواره باید توسعه و ترویج معرفت و رفتار دینی را در نیروهای مسلح کشور مدنظر قرار بدهیم.

معاون فرهنگی سپاه با تاکید بر اینکه در اجرای ماموریت ها و برنامه ها باید مسئله پیامد محوری و میزان اثرگذاری را مدنظر قرار دهیم، گفت: جشنواره اِشراف نیز مانند نورافکن تمام زوایای پیدا و پنهان سازمان را برای فرماندهان روشن می کند تا آنان بتوانند بهتر و دقیق تر تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه راه حل موثر تمام مشکلات کشور "مدیریت جهادی، اتکای به خدا و نترسیدن از دشمن" است، گفت: امروز در جامعه به اقدام جهادی نیاز داریم که نمونه این روحیه جهادی را در امداد رسانی بسیجیان به سیل زدگان مشاهده کردیم.
مطالب مرتبط
برچسب ها: سردار نجات
نام:
ایمیل:
* نظر: