کد خبر: ۱۲۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
به مناسبت روز جهانی مسجد برگزارشد:
نشست مشترک فرماندهان پایگاه ها،ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد به مناسبت روزجهانی مسجد برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،به مناسبت روزجهانی مسجد نشست مشترک فرماندهان پایگاه ها،ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد در مسجد نور و در جوار مضجع شریف امامزاده عبدالرحمن(ع) و قبور مطهر شهدا برگزارشد.
 در این نشست که با حضور فرمانده ناحیه و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برگزار گردید حجت الاسلام طالبی امام جمعه محترم شهرستان با اشاره به سالروز حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان ، بر ضرورت بزرگداشت این مناسبت و بیان جایگاه محوری مساجد در حفظ وحدت امت اسلامی و بزرگترین سنگر دفاع از اسلام اشاره نمود و خاطر نشان کرد دشمنان اسلام و قرآن در طول تاریخ مترصد ضربه زدن به این جایگاه مقدس بوده اند.وی ضمن اشاره به داستان مسجد ضرار ،ترفند امروز دشمنان اسلام را تخریب مساجد دانست و به حوادث بحرین، یمن،سوریه و ... نیز اشاره نمود.
در ادامه جلسه سرهنگ دوم پاسدار سیدمحمود جعفری نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین به پروژه نفوذ دشمن از طرق مختلف اشاره کرد و گفت: استکبار با بهانه های مختلف می خواهد در کشور نفوذ کند و این بار چهار چوب نظام را هدف قرار داده و مسئولین و ملت باید با هوشیاری مواظب تحرکات دشمن باشند.
جعفری با اشاره به پایگاه های مقاومت به عنوان سنگر مساجد گفت: سنگر مساجد باید همیشه همچون سنگرهای اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل فعال باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: