آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه مسجد مظهر تمام‌نمای ارزش‌های اسلامی است، گفت: در سراسر كشور و در هر كوی و برزن به وجود مسجد نياز داريم زيرا محل تجمع بندگان خوب خدا است.
  حجت‌الاسلام پورغلام مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد، گفت: مسجد مظهر تمام‌نمای ارزش‌های سلامی است، در سراسر كشور و در هر كوی و برزن به وجود مسجد نياز داريم زيرا محل تجمع بندگان خوب خدا است.
وی اظهار كرد: در صدر اسلام مسجد مركز تصميم‌گيری‌های اسلامی، مركز حضور همه آرا و افكار، هدايت و نشر اسلام بوده است، امروز نيز اگر به‌دنبال صدور انقلاب به دنيا هستيم بايد مساجد را تقويت كنيم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فیروزآباد تصريح كرد: مساجد در طول تاريخ اسلام همواره از مهم‌ترين پايگاه‌های اسلامی بوده‌اند و هيچ پايگاهی ارزش و عظمتش مانند مسجد نيست. انقلاب اسلامی ايران از مساجد برخاسته و امروز هم عامل حفظ و بقای انقلاب، همين مساجد هستند.
وی با اشاره به اينكه حضور در مساجد و شركت در برنامه‌های مساجد بسيار ارزشمند است، گفت: همه ما بايد با حضور در مساجد و شركت در برنامه‌هايی كه در اين مكان انجام می‌شود به تقويت آن اهتمام بورزيم، متأسفانه امروزه حضور مسئولان در مساجد برای شركت در نماز جماعت كم‌رنگ شده است.

حجت الاسلام پورغلام تصریح كرد: اسلام به قدری برای مساجد ارزش قائل است كه ثواب نماز خواندن در آن حتی به شكل فرادی را چندين برابر بيشتر از نماز خواندن در خانه قرار داده است.

وی با بيان اينكه خيران و مردم در ساخت مساجد بسيار خوب مشاركت كرده‌اند، خاطرنشان كرد: ثواب مسجدسازی از مدرسه‌سازی چندين برابر بيشتر است؛ زيرا مدرسه تنها محل تعليم و تربيت بوده اما مساجد علاوه بر اينها، پايگاه تقويت ايمان، تزكيه روح و تقويت دين است.

حجت‌الاسلام پورغلام در پايان بيان كرد: اميدواريم همه ما مسجدسازی را جزو وظايف خود قرار داده و در اين موضوع از يكديگر پيشی بگيريم.
نام:
ایمیل:
* نظر: