گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
با هدف اجرای طرح شهید رهنمون:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سپیدان گفت: تیم‌ پزشکی طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی سپیدان به منطقه محروم ممبلو اعزام شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و همزمان با هفته دولت، تیم پزشکی طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان جهت خدمت رسانی به منطقه محروم ممبلو از توابع سپیدان اعزام شد.

سرهنگ پاسدار احمد مجیدی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سپیدان گفت: این تیم متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت، روانشناس، بهورز و دارویار است که به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منطقه محروم ممبلو از توابع شهرستان سپیدان اعزام شده اند.
 
وی تصریح کرد: در این اعزام 65 ویزیت پزشک، 15 ویزیت ماما، 35 مورد کنترل فشار خون، 20 مورد تزریقات، 13 مورد کنترل قند خون، 45 مورد مشاوره و آموزش مسائل بهداشتی و 60 مورد تحویل داروی رایگان انجام شد.

مسئول بسیج ادارات سپاه سپیدان با بیان اینکه این تیم علاوه بر اقدامات بهداشتی درمانی در حوزه فرهنگی نیز فعال است، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان و توزیع جوایز در بین آن ها، از دیگر اقدامات این تیم جهادی است.

وی تصریح کرد: با توجه با اطلاع رسانی قبلی که در منطقه صورت گرفته بود، شاهد استقبال چشمگیر مردم از این طرح بودیم و با برنامه ریزی هدفمند به سایر روستا‌های محروم این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: