جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
درخشش ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی (ع) در همایش خاکریز مجازی
مسئول فضای مجازی ناحیه احمد بن موسی(ع) با بیان اینکه تعداد 10 هزار نفر در بخش سواد رسانه آموزش دیده اند، گفت: 100 نفر را نیز در بخش تربیت مربی نیز آموزش داده ایم.
سید محسن هاشمی صبح امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان فارس که با حضور سردار سلیمانی برگزار می شد، با اشاره به اینکه دو گردان در این ناحیه راه اندازی شده است، اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 10 هزار نفر در بخش سواد رسانه آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه از تعداد 10 هزار نفری که در بخش سواد رسانه آموزش دیده اند، افزود: 100 نفر را در بخش تربیت مربی نیز آموزش داده ایم.

مسئول فضای مجازی ناحیه احمد بن موسی(ع) با اشاره به راه اندازی نخستن اردوی تخصصی فضای مجازی، تصریح کرد: هشت محور تعریف شده که در روز های 25 و 26 شهریور ماه اردو برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: تولید 50 متن و مقاله، داشتن مسئول فضای مجازی در 90 در صد از حوزه ها و 70 درصد پایگاه ها و ایجاد مرکز مشاوره فضای مجازی از جمله فعالیت هایی است که این ناحیه انجام داده است.
لازم به ذکرست که قبل از این همایش نیز بازرسان سازمن بسیج با حضور در دفتر فضای مجازی ناحیه از فعالیت های انجام شده بازرسی بعمل آورده که حجم کیفی و کمی اقدامات، سبب شگفتی و تحسین آنان گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: