سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
سرهنگ محمدجعفر دوستدار، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، ضمن اعلام آغاز اولین دوره توانمندسازی مسئولین فضای مجازی نواحی شهرستان های استان فارس از صبح امروز شنبه 2شهریورماه در شیراز، توانمندسازی مدیران فضای مجازی شهرستان ها که برخی به تازگی منصوب شده اند را از اهداف اساسی این دوره دانست.

وی با بیان اینکه در افتتاحیه این دوره مسئول مپتای سازمان فضای مجازی بسیج کشور حضور داشت که با استقبال خوبی هم روبرو شد افزود: امیدواریم با این دوره ها، در شهرستان های استان شاهد تحولات خوبی را در فضای مجازی باشیم.

به گفته دوستدار، در ادامه این دوره، مباحث مهم و ویژه تفکر خلاق با تدریس "محمد ابوالحسنی"، تهیه کننده مجموعه "درین درین" و حضور هوشمندانه در فضای مجازی با تدریس " مهندس آل داوود" برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ،خبر از انجام برنامه های جذاب و متنوع برای مسئولین فضای مجازی استان در بعد توانمندسازی تخصصی داد و اظهار داشت: در کنار این دوره، یک برنامه عمومی برای فعالین فضای مجازی شیراز و دیگر شهرستان های استان در بعدازظهر امروز (شنبه) خواهیم داشت که در سالن "ولایت" حرم مطهر احمدبن موسی شاه چراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینکه در این دوره، حدود 70 نفر از مدیران فضای مجازی شهرستان های استان حضور دارند، تأکید کرد: هدفمان این است که در سال 98، یک نهضت سواد رسانه ای را با برگزاری این دوره های آموزشی را رقم بزنیم.

به گفته دوستدار، در کنار تشریح مأموریت های این دوره که توسط اساتید تشریح خواهد شد، مباحث تحصصی دیگری هم در حوزه های مختلف انجام و در انتهای دوره هم کارگاه عملی تجربه نگاری برگزار خواهد شد که تجربه های موفق شهرستانی ها در فضای مجازی به عنوان الگو معرفی و در ادامه از آن ها حمایت خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه این دوره ها ادامه دار خواهد بود گفت: در ادامه، دوره های دیگری هم پیش بینی شده که در شهریور ماه جاری، دوره توانمندسازی افراد فعال در حوزه تولید محتوا را خواهیم داشت که این افراد در طول سال توسط مدیران فضای مجازی در شهرستان های مختلف شناسایی شده اند و در سوم و چهارم شهریور، در همدان در این دوره ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، در تابستان حاضر، چندین دوره مختلف از جمله دوره نرم افزاری و سواد رسانه ای ویژه بسیجیان محلات در شیراز داشته که یا برگزار شده یا در حال برگزاری است؛ و در کنار آن دوره های ویژه تری برای فصل پائیز و زمستان تدارک دیده شده که مقدمات آن، برگزاری دوره های آموزشی برای دبیران درس آموزش دفاعی بوده است.

وی با بیان اینکه با رایزنی با آموزش و پرورش، یک دوره ویژه هم برای معلمان درس کتاب سواد رسانه ای خواهیم داشت تصریح کرد: در حال حاضر دوره های مختلفی از جمله دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی در سه سطح برگزار می شود.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: