گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
در پنجمین روز از دهه اول محرم صورت گرفت؛
مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا، روضه خوانی و عزاداری پرسنل سپاه و کارمندان آموزش و پرورش سپیدان در امامزاده سید سلطان نورالدین علوی غازی(ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز پنج شنبه و در پنجمین روز از دهه اول محرم الحرام 1441 هجری قمری، مراسم معنوی و پرفیض قرائت زیارت عاشورا، روضه خوانی و سینه زنی سید و سالار شهیدان با حضور پرسنل سپاه سپیدان و جمع کثیری از کارکنان آموزش و پرورش و سایر ادارات شهرستان در حسینیه امامزاده سید سلطان نورالدین علوی غازی(ع) برگزار شد.

در این مراسم معنوی مداحان اهل بیت برادر جمشیدی، صدیق، طاهری و توسلی دقایقی را در مدح و ثنای اباعبدالله حسین(ع) به ذکر مصیبت و روضه پرداختند.


در پایان آقای حیاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سپیدان ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، گفت: یکی از اهداف امام حسین علیه السلام در قیام عاشورا رواج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای بود که این امور در آن رنگ باخته بودند.

امام باید از طریقی اصلاحاتی را در جامعه ی رسول الله صلوات الله علیه پیاده می کردند که با رحلت ایشان طی چندین سال از بین رفته و یا کم اهمیت جلوه می کرد. شهادت امام و یارانشان در حادثه ی عاشورا تنها راهی بود که امام می توانست این امور را بازسازی و احیا کند. 

توجه به معروف و منکر امر بسیار مهمی بود که بعد از شهادت امام دوباره مورد توجه قرار گرفت. همه ی گناهان کوچک و بزرگ به نوعی منکر هستند.
چرا که اگر به گناهان کوچک اهمیت ندهیم رفته رفته به منکرات بزرگی بدل می شوند که شاید هیچگاه قابل جبران نباشند. همه چیز در اینجا به اراده و اختیار انسان بر می گردد. اراده و اختیار انسان می تواند او را به سمت خوبی ها یا بدی ها سوق دهد.


انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: