گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
حجت الاسلام موسوی انور:
امام جمعه سپیدان ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار داشت: مدتی است که دوباره موضوع مذاکره مجدد با آمریکا مطرح است و دامی دوباره پهن شده و عده ای هم ممکن است در دامن این دام بیفتند اما آنچه که باید بدانید این است که شرایط جمهوری اسلامی ایران از همه جهات و بلکه فراتر از منطقه در اوج است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان به نقل از آدینه سپیدان، حجت الاسلام موسوی انور، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان سپیدان ظهر روز ٨ شهریور ماه ماه ۹۸ در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن رعایت همگان به تقوای الهی و عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار داشت: مدتی است که دوباره موضوع مذاکره مجدد با آمریکا مطرح است و دامی دوباره پهن شده و عده ای هم ممکن است در دامن این دام بیفتند اما آنچه که باید بدانید این است که شرایط جمهوری اسلامی ایران از همه جهات و بلکه فراتر از منطقه در اوج است و واسطه قرار دادن نخست وزیر فرانسه، پوتین و برخی دیگر از کشورها توسط آمریکا به منظور مذاکره ایران با آمريكا یکی از جهات و نشانه های دست برتر ایران در منطقه و جهان است.

وی افزود: از سوی آمریکایی ها گفته شده که مبالغی به ایران خواهند داد و اجازه صادرات نفت بیشتر را خواهند داد اما علت این امتیاز دهی در اوج بودن ایران و در دست داشتن برگ برتر در دستان نیروهای آزادی بخش در یمن، لبنان، عراق، سوریه و فلسطین است.

امام جمعه سپیدان رمز موفقیت و گذر از مشکلات را مقاومت و توجه به داخل دانست و افزود: زمانی که امارات التماس می‌کند که نزد ایران جایگاهی داشته باشد، وقتی عربستان پیغام و پسغام می‌دهد که ایران او را تحویل بگیرد و از طرفی چین رایزنی می‌کند که نفت ٢۵ سال ایران را خریداری کند مدیون غیور مردان سبز پوشی است که سینه هایشان آماج تهمت ها و دروغ هایی است که به آنان میزنند اما در همه عرصه ها مردانه ایستاده اند و با مقاومت و عزت فروش نفت را از ۱۰۰ هزار بشکه به قریب یک میلیون بشکه رسانند نه با مذاکره.

ایشان تصریح کردند: امروز عزتی که در دنیا کسب کرده ایم در هیچ کجای تاریخ وجود نداشت و هیچ پادشاه و حاکمی برای ایران انجام نداد که امروز جمهوری اسلامی انجام داده.

نماینده ولی فقیه در شهرستان از مکر و حیله دشمنان در بازی جدیدشان عنوان کرد و افزود: امروز ترامپ با التماس آن هم نه بخاطر اینکه با ما کنار آید بلکه برای حذف ما از محور مقاومت و جدا کردن از شرکای اصلی و استراتژیکی همچون روسیه و چین و کشورهای منطقه دعوت به مذاکره می‌کند که متاسفانه برخی از مسئولین هم دوباره سنگ مذاکره مجدد با آمریکا را به سینه میزنند.

وی تاکید کرد: ما باید با اطلاع رسانی و بصیرت افزایی آن هم فرد به فرد، خانه به خانه و گروه به گروه مطالب گفته شود قبل از اینکه عده ای دوباره همه مشکلات را به گردن رهبری بیندازند و سرمایه ها و داشته های این ممکلت به باد رود، زمانی با شش کشور دنیا نشستیم و مذاکره کردیم اما پشیزی برای آن قائل نبودند حال چطور می‌شود دوباره نشست و مذاکره کرد.

حجت الاسلام موسوی انور با اشاره به سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجائی و هفته دولت گفت: امروز سالروز شهیدان باهنر و رجایی دو ابر مردی است که در تاریخ ماندگار شدند و رمز ماندگاریشان ساده زیستی، اخلاص، مردمی بودن، خلوص و صداقت شان بود و امروز اگر کسی بخواهد موجی ایجاد و بر مردم سوار شود یقینا زمین خواهد خورد.

سید عبد الرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان با تشکر از مجموعه مسئولین شهرستان گفت: از مجموعه مسئولان شهرستان تشکر میکنم و با این حال که منتقد هستم اما انصاف ایجاب می‌کند محاسن هم گفته شود و فرماندار محترم در شهرستان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما تلاش کردن به منزله حل همه مشکلات نیست.

ایشان افزوند: موضوع پاسخگویی و گفتگوی مستقیم با مردم در نماز جمعه امری پسندیده ای است که هر ماه در مصلی برگزار می‌شود و مردم هم باید کمک کنند اما نکته ای که لازم فرماندار محترم پیگیری کنند بحث برخورد کارگزاران با مردم است که در برخی موارد برخوردها نارحت کننده است.

امام جمعه سپیدان به هفته تعاون اشاره کرد و اظهار داشت: تعاون نقش بسیار زیادی در توسعه جامعه دارد و می‌تواند ایجاد اشتغال مطلوبی داشته باشد که با توجه به آمارهای ارائه شده خوشبختانه شهرستان سپیدان جزء شهرستان های برتر شناخته شده و از مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان هم تشکر میکنم.

ایشان در پایان هم شهرداران، مردم، کسبه ها، مساجد، هیئات مذهبی و تکایا را به سیاه پوش کردن شهر توصیه کردند که امسال مراسمات سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام را به شکوه و انسجام بیشتری نسبت سالیان گذشته برگزار گردد.

پس از اقامه نماز عبادی سیاسی این هفته از فرماندار شهرستان دقایقی سخنرانی و عملکرد یکساله شهرستان را تشریح کردند و در بین الصلاتین از ایشان و برخی از کارمندان نمونه تجلیل و تقدیر و همچنین حوزه ثارالله به عنوان حوزه برتر شهرستان، پایگاه مقاومت شهید قنوتی مسجد جامع به عنوان پایگاه برتر شهرستان، برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و مساجد برتر محله محوری تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است پیش از اقامه نماز فرماندار و مسئولان شهرستان با حضور در مصلی نماز جمعه با مردم از نزدیگ گفتگو و پاسخگوی مشکلات و مطالبات آنان بودند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: