گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
جهاد برای خودسازی؛
حوزه مقاومت خاتم الانبیاء سپاه سپیدان با حداقل های موجود در حال برداشتن گامی بلند در جهت محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی مناطق محروم روستایی هماشهر است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء سپاه سپیدان که از حوزه های فعال در شهرستان و حتی استان می باشد، در مدت اخیر با انجام کارهای نیکوکارانه، اقدام به انجام کارهای خداپسندانه زیادی می کند.

بسیجیان این حوزه که مدتی کوتاه پیش، در اقدامی خیرخواهانه به توزیع البسه لوازم التحریر" به همت حوزه خاتم الانبیاء و امام مهدی(عج) صورت گرفت" همکاری داشته، این بار بسیجیان حوزه مقاومت خاتم الانبیاء با حضور سروان پاسدار محمد صالحی برشنه فرماندهی این حوزه بسیج، در روستای سربست و محله شکفت در حال برگزاری اردوی7روزه جهادی هستند.

در این اردوی جهادی که قرار است علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی" حمام و توالت"، برنامه های فرهنگی از جمله کلاس ها و نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی مذکور هم صورت پذیرد و بیش از 30 بسیجی در کار جهادی عمرانی فعالیت دارند.

همچنین جمع زیادی از بسیجیان هم در حال اماده سازی فضای محیطی جهت برگزاری مسابقات بومی محلی پایگاهی روستا هستند.

در این راستا حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء با حداقل های موجود در حال برداشتن گامی بلند در جهت محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی مناطق محروم روستایی است.

بی شک بسیجیان سپاه سپیدان از موفق ترین ها در عرصه محرومیت زدایی می باشد.

سروان پاسدار محمد صالحی برشنه در گفتگو با تنویر اظهار کرد: در قالب اردوی جهادی هفت روزه یک باب سرویس بهداشتی و حمام برای مسجد حضرت ابالفضل عباس(ع) محله شکفت از توابع روستای سربست و در نزدیکی امامزاده بی بی حسنیه شاداب(س)  ساخته می‌شود.

وی افزود: در طی این هفت روز تلاش می کنیم تا علاوه بر ساخت سروس بهداشتی" حمام و توالت برای مسجد محله، برنامه های متنوع و ورزشی مختلفی را در قالب بازی های بومی محلی پایگاهی و حوزه ای روستا برگزار کنیم.

صالحی برشنه خاطرنشان کرد:  تقویت روحیه جهادی در بین بسیجیان و خدمت‌رسانی و ارتقای بصیرت از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم است.

فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء تصریح کرد: کمک به محرومان و انجام کارهای فرهنگی از جمله ساخت سرویس بهداشتی، مرمت و رنگ آمیزی مدارس، ساخت خانه برای افراد بی بضاعت و  برگزاری برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، در اولویت کاری بسیج به ویژه حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء هماشهر می باشد.

محمد صالحی برشنه بیان کرد: صفر تا صد ساخت سرویس بهداشتی"توالت و حمام ظرف مدت این هفته آغاز و در روز آخر افتتاح و تحویل نمازگزان این محله خواهد شد.

صالحی برشنه، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و خودسازی را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: بسیجیان با دوری از فضای زندگی شهری و کار کردن در مناطق محروم روستایی، تجربیات خوبی برای آینده خود کسب می کنند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: