کد خبر: ۱۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیرازگفت: شجره طیبه بسیج در ماموریت ها موفق عمل نموده است
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)در مسجد امام حسن مجتبی(ع)شهرک گلستان بیان داشت:امروز نگاه کل دنیا به شجره طیبه بسیج است.

وی افزود:دشمنی  استکبار در تاریخ انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز برای مقابل با دشمنان یکی از ماموریت های مهم بسیج مسئله روشنگری و تبیین مسائل به دور از هرگونه مسئله حزب و یا جناح می باشد. ..
حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور تصریح نمود:مسئله کارهای فرهنگی و معنوی در بسیج در بین نوجوانان و جوانان اهمیت دارد که در حلقات صالحین،اردوهای جهادی و دیگر ماموریت های بسیج مورد نظر است.
وی خاطر نشان نمود:ماموریت مهم امروز شجره طیبه بسیج زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد که مستلزم توجه خاص به ماموریت ها و برنامه های ابلاغی به حوزهها و پایگاههای بسیج است.
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز تاکید نمود: تعامل با امام جماعات مساجدو حفظ وحدت در مساجد نقش بسازئی در پیش رفت برنامه ها و رسیدن به آرمان های عالی بسیج می باشد.
وی در انتها از زحمات چندین ساله برادر فرزانه در حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)تشکر نمود و برای برادر جهاندیده در مسئولیت جدید آرزوی موفقت نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: