آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
دانشجویان جهادی کازرون دوباره دست به کار شدند؛
به گزارش تنویر مرحله سوم و پایانی اردوهای بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در تابستان با اعزام اعضای گروه جهادی شهید حاج جاوید مرحمتی به روستاهای کم‌برخوردار نرگسزار و عرب از توابع دهستان فامور بخش جره و بالاده این شهرستان با شعار خدمت_رسانی_برای_تحقق_عدالت_وپیشرفت آغاز شد.

این اردو با حضور ۴۰ دانشجوی جهادی به مدت ۱۰ روز در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، مشاوره خانواده و ... در این روستاها برگزار می‌شود.

هادی غضنفری در آیین افتتاحیه فعالیت محرومیت‌زدایی گروه جهادی شهید حاج جاوید مرحمتی بسیج دانشجویی  کازرون که با حضور پرشور اهالی روستای عرب از توابع بخش جره و بالاده در مسجد این روستا برگزار شد با اشاره به ارزش فعالیت های جهادی، اظهار داشت: مردم و مسئولین با داشتن روحیه، تفکر و اقدامات جهادی می توانند فقر و محرومیت را از چهره مناطق کم‌برخوردار بزدایند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی و توجه به روستاییان گفت: پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی فعالیت های بسیار زیادی در حوزه مخرومیت زدایی شده است اما هنوز هم در برخی نقاط کارهای بر روی زمین مانده وجود دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون، جنگ اصلی نظام استکبار در شرایط کنونی با انقلاب اسلامب را در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و امنیتی از طریق عملیات روانی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین در این شرایط هنوز آرایش جنگی نگرفته اند و گویی ما دشمن بیرونی نداریم؛ چرا پس نباید در منطقه فامور بسترهای پخش شبکه‌های دیجیتال وجود داشته باشد تا مردم به سمت ماهواره نروند؟

غضنفری تصریح کرد: روستای عرب فامور از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و چالش‌های موجود این روستا با اقدامات جهادی توسط خود اهالی روستا قابل حال است و لازم است به نگاه امیدوارانه در صدد حل آن چالش ها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های دانشجویان جهادی در روستا پرداخت و خاطرنشان کرد: این دانشجویان بر اساس احساس تکلیف خود در تخصص‌های مختلف و به عشق خدمت به روستا آمده اند.

مسئول گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی اضافه کرد: دانشجویان جهادی در طول مدت حضورشان در روستا در عرصه های فرهنگی، آموزشی، مشاوره، پزشکی، دانپزشکی، ورزشی، عمرانی و ... فعالیت خواهند داشت و در آیین اختتامیه به افرادی که بیشترین مشارکت و حضور را در برنامه ها داشته باشد جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: