آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
سردار بوعلی در آئین معارفه معاون بازرسی سپاه فجر فارس:
جانشین فرماندهی سپاه فجر گفت: مدیرانی می توانند تصمیم درست و به موقع بگیرند که در رده های زیرمجموعه حضور و بر فعالیت ها نظارت داشته باشند و این باعث اِشراف بر فرآیندها و راهگشایی در کارها می شود.
به گزارش تنویر، آئین معارفه معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فجر با حضور سردار یداله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر و حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این آئین با تاکید بر اینکه ارزش های اسلامی و جنبه دینی باید در رفتار و اعمال  مدیران برجسته و قابل مشاهده باشند، گفت: ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران، رصد فرآیند کارها و ماموریت ها و ارائه گزارش به فرماندهی از وظایف مهم معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان در سپاه است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر تاکید کرد: مدیرانی می توانند تصمیم درست و به موقع بگیرند که در رده های زیرمجموعه حضور و بر فعالیت ها نظارت داشته باشند و این باعث اِشراف بر فرآیندها و راهگشایی در کارها می شود.

ارزش های اسلامی در رفتار و اعمال مدیران «برجسته و قابل مشاهده» باشد

به گزارش تنویر، در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده به عنوان معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: