گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛
در آستانه فرا رسیدن سی و یکم شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، سرهنگ فداکار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان و جمعی از همکارانش با فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ 98/06/27 و در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، سرهنگ احمد فداکار و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با حضور در دفتر فرماندهی سپاه سپیدان با سرهنگ احمد جعفری دیدار نمودند.


در این دیدار صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب سرهنگ جعفری بعنوان فرمانده سپاه ناحیه سپیدان برای ایشان از خداوند منان آرزوی توفیقات روزافزون را خواستار شد.

سرهنگ فداکار با اشاره به این نکته که نیروی انتظامی همواره تلاش خود را خواهد کرد تا سپاهی که همیشه در اوج بوده و هست همچنان با صلابت و با اقتدارتر از گذشته به اهداف خود که همواره خدمت به مردم بوده را یاری نماید.

سرهنگ فداکار هدف اصلی و اولیه نیروهای مسلح را کار و تلاش و کوشش جهادی برای آسایش و امنیت مردم و مرزها، عزت ایران اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری دانستند.

ایشان بیان داشتند: نیروی انتظامی همواره بهترین و بالاترین تعامل را با سپاه داشته و خود را همواره یک بسیجی میدانم که مردم ما در آسایش و رفاه باشند.

سرهنگ فداکار قدرت و اقتدار سپاه و روحانیت را اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانستند و بیان داشتند در راستای تأمین امنیت شهرستان، پرسنل نیروی انتظامی هیچ خط قرمزی نخواهد داشت.

در ادامه سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان ضمن خیر مقدم و تبریک به سرهنگ فداکار و آرزوی موفقیت در سمت جدید فرماندهی انتظامی شهرستان سپیدان و پرسنل انتظامی و تقدیر جهت برقراری نظم و امنیت موجود در کنار اقدامات فرهنگی گفت:تعامل نیروی انتظامی با سپاه همواره مایه دلگرمی مردم و موجب یأس دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

سرهنگ جعفری از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان جهت برقراری نظم و امنیت در ایام دهه محرم تشکر و قدردانی ویژه نمودند و ضمن برشمردن معضلات و بحث های مهم شهرستان از جمله گشت های محله محور، بحث های عفاف و حجاب و امنیت با سرهنگ فداکار به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سرهنگ جعفری در خاتمه با اشاره به برنامه های مشترک هفته دفاع مقدس از جمله صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، مراسم معنوی زیارت عاشورا، همایش عمومی رزمندگان شهرستان و... پرداختند.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: