سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس به عنوان برترین معاون تربیت و آموزش استان‌ها در کشور در آیین اختتامیه اولین دوره توانمند سازی فرماندهان شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی سراسر کشور با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.
آیین اختتامیه اولین دوره توانمند سازی فرماندهان شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی سراسر کشور با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.
اولین دوره توانمندسازی فرماندهان شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی سراسر کشور با انتخاب برترین‌های فضای مجازی کشور با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به کار خود پایان داد.
در این مراسم معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس به عنوان برترین معاون تربیت و آموزش استان‌ها در کشور انتخاب و از برادر محسن باقری به عنوان معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تجلیل و لوح تقدیر به پاس زحمات و فعالیت های وی در استان فارس اهدا گردید.

متن لوح سپاس به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
جناب آقای محسن باقری
مسئول محترم تربیت و آموزش فضای مجازی استان فارس
فعالیت چشمگیر و کوشش پیگیر همراه خلاقیت، هنرمندی، و اهتمام در جهت استفاده بهینه و اثر گذار از بستر فضای مجازی در شرایط حساس کنونی کشور، نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جنابعالی است.
به پاس قدردانی از تلاش های مجدانه ی شما، صمیمانه تشکر نموده و این لوح تقدیر تقدیم حضور می گردد.
صمیمانه آرزو می کنم که در پرتو الطاف و عنایات حق تعالی همواره در راستای خدمت به کشور عزیزمان در جای جای این مرز و بوم موفق و پیروز و سربلند باشید.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نام:
ایمیل:
* نظر: