گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سپیدان گفت: در هفته دفاع مقدس قریب به 20 برنامه شاخص و بیش از 70 برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی، اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه سپیدان صبح امروز (شنبه) در جلسه تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس بهترین تجربه برای مقاومت در برابر استکبار در شرایط کنونی است و امروز هم می توانیم همانند دوران جنگ تحمیلی هر دشمنی را به زانو در آوریم.

وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس سند افتخار ملی و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد، دفاع مقدس ایستاگی انقلاب و چراغ راه آینده مملکت اسلامی ماست.

این مسوول گفت: ایثار و مقاومت، تبیین آرمان های انقلاب و تقویت همدلی و خودباوری از مولفه های مهم برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.

جعفری بیان کرد: راه حل اصلی و نسخه شفابخش حل مشکلات کشور، میدان دادن به جوانان در دهه پنجم انقلاب است که می تواند ضمن تقویت اقتدار و عزتمندی ملی، نظام اسلامی را از آوردگاه جنگ اقتصادی سربلند بیرون آورد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان عنوان کرد: ملت ایران به تاسی از قیام عاشورا همواره با اقتدار در برابر ظالمان ایستاده و بخش اعظم قدرت کنونی کشور مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی یادآور شد: باید ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس بیانگر مفاهیم حماسه و ایثار و برجسته سازی دستاورد‌های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه سپیدان در ادامه به تشرح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان پرداخت و گفت: شعار محوری هفته دفاع مقدس سال 98 « ما پیروزیم» نام گذاری شده است و امسال   به حول قوه الهی بیش از 20 برنامه شاخص و 70 برنامه مختلف در این هفته توسط حوزه های مقاومت بسیج اجرا می گردد.

جعفری گفت: افتتاحیه برنامه های این هفته با صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و اختتامیه این هفته با همایش بزرگ پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در ۷مهرماه به پایان خواهد رسید.

گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدا همراه با رژه موتور سواری در نخستین پنج‌شنبه هفته دفاع مقدس، رزمایش الی بیت المقدس بسیج، تجلیل از سربازان وظیفه، برگزاری همایش دانش پژوهی، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، اعزام هادیان سیاسی به مدارس از دیگر برنامه  این ناحیه در هفته دفاع مقدس بود که فرمانده این ناحیه به آن اشاره کرد.

جعفری در خاتمه بیان داشت:  عطرافشانی قبور شهدا با حضور مسئولین ادارات شهرستان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله شهید کنعانی، بازدید از شهرک صنعتی و طرح های بسیج سازندگی، برگزاری همایش های بصیرتی، حضور باشکوه بسیجیان در نمازجمعه، دیدار از خانواده شهدا بخشی از برنامه‌های سپاه سپیدان در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: