گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
مراسم باشکوه صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهر نورآبادبا حضور یگان‌های نظامی سپاه، نیروی انتظامی، بسیجیان، با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در محل میدان صبحگاه سپاه ممسنی برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در این مراسم گفت: یکی از  مهم‌ترین دستآورد دفاع مقدس، خود باوری نسلی بود که رژیم دو هزار و پانصد ساله را سرنگون و متلاشی ساخته و در پی آن مشتاقانه و جان بر کف از انقلاب اسلامی دفاع و سرسختانه با دشمنان قسم خورده اسلام و استقلال و پیشرفت ایران به مبارزه برخاستند. و باعث شفاف‌تر وعیان‌تر شدن ارزش‌ها وعظمت انقلاب اسلامی، در چشم جهانیان در پی حمله به ایران گردید این درحالی بود که این جنگ تحمیلی با مشارکت دولت‌های شرقی و غربی و آمریکا سازماندهی حمایت و پشتیبانی شده بود. 

همانگونه که انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (س) به پیروزی رسید، در دفاع مقدس نیز با رهنمودها و فرماندهی ایشان ادامه یافت، و آنچه حاصل شد دستاوردی عظیم بود؛ چرا که در دویست سال اخیر، برای اولین بار ایران در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد؛ از مستشاران خارجی کمک نگرفت؛ روی پای خود مردانه ایستاد؛ در صنایع دفاعی به خودکفایی رسید؛ حتی در اوج جنگ از رفتن به پای صندوقهای رأی برای تعیین سرنوشت، غفلت نکرد و خود را به عنوان قدرتی که می تواند پشتوانه مستضعفان جهان باشد تثبیت کرد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ممسنی به مناسبت اغاز هفته دفاع مقدس


نام:
ایمیل:
* نظر: