آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۳
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سردار بوعلی گفت: احترام و محبت واقعی یک رابطه برادرانه و اعتماد متقابل را بین سربازان و مسئولان به وجود خواهد آورد و این صمیمیت و برادری تجربه گرانبهایی است که ما در سپاه شاهد آن هستیم.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت روز سرباز با حضور سردار یداله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر و حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه سربازان از ارکان اصلی تشکیلات و ساختار نیروهای مسلح کشور هستند، گفت: دوره خدمت وظیفه عمومی یک دوره آموزشی، تربیتی و تجربه اندوزی برای جوانان است و نسل آینده کشور را برای پذیرفتن مسئولیت های مهم در زندگی شخصی و اجتماعی آماده می کند.

وی با بیان اینکه جوانان در دوره مقدس خدمت سربازی " مسئولیت پذیری، مدیریت بهینه امور شخصی و سازمانی و نظم در کارها " را تمرین می کنند، گفت: دوره های آموزشی، عقیدتی و تربیتی متنوعی برای بالابردن سطح معلومات دینی و مهارت های جوانان سرباز در نهاد سپاه پیش بینی و برگزار می شوند و انجام خدمت وظیفه در این نهاد بهترین فرصت برای جوانان در راستای خودسازی معنوی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر خطاب به جوانان سرباز با بیان اینکه احترام به پدر و مادر رمز پیشرفت و موفقیت در زندگی است، گفت: یکی از ویژگی های افرادی که می توان در امور مختلف به آن ها اعتماد کرد در نظر گرفتن کمیت و کیفیت احترام ایشان به والدینشان است.

سردار بوعلی با بیان اینکه متولیان امور سربازان در نیروهای مسلح کشور همواره " احترام و محبت واقعی " را سرلوحه رفتارشان قرار دهند، گفت: احترام و محبت واقعی یک رابطه برادرانه و اعتماد متقابل را بین سربازان و مسئولان به وجود خواهد آورد و این صمیمیت و برادری تجربه گرانبهایی است که ما در سپاه شاهد آن هستیم.

به گزارش تنویر، در این مراسم از تعدادی از سربازان نمونه سپاه فجر استان فارس تجلیل به عمل آمده و 20 جایزه ویژه نیز از طرف جانشین فرماندهی سپاه فجر به سربازان اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: