پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۰:۰۶
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
فرمانده سپاه قیروکارزین درنشست خبری با تنویر:
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی ناحیه،حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
در آستانه فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر تقیان، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در نشست خبری به تشریح اهداف و برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

تقیان از دفاع مقدس به عنوان گنجی پر بها یاد کرد و اظهار داشت: مردم ما هشت سال با اقتدار و سربلندی مقابل تهاجم دشمنان با مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسید و براساس وظایف به حفظ ارزش نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

وی با تاکید براینکه همه ظرفیت کشورمان برای دفاع در راه خدا بوده است، ابراز داشت: فضلیت و آگاهی‌بخشی از ارزش‌های اسلامی سبب ایستادگی و مقابله با ۵۱ کشور بوده است.

فرمانده سپاه قیروکارزین با اعلام اینکه ایران در طول هشت سال دفاع مقدس فقط با یک کشور جنگ نداشت، اذعان داشت: در جنگ تحمیلی، شرق و غرب، کشورهای ابرقدرت با درآمد نفت‌شان هزینه‌های سلاح‌های عراق را فراهم می‌کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه برتری کشور ما در دنیا به خاطر خون شهدای دفاع مقدس است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به پاس خون این شهدا باید به برگزاری برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های کاری خود بپردازند.

وی در ادامه از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت قیروکارزین خبر داد.

تقیان گفت : سرکشی از خانوداه شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا ، محفل انس با قران از مهمترین برنامه هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، تورهای ایست و بازرسی و برنامه های ورزشی از دیگری برنامه هایی است که در طول این هفته اجرا خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: