جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۲:۴۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم، از اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس با حضور اعضای فعال آن کانون مقاومت بسیج، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس، بسیجیان پایگاهها، حوزه ها و کانون های مقاومت سطح شهرستان جهرم، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، برنامه های مختلفی را تدارک دیده و اجرا میکنند.

کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم نیز با اجرای هشت عنوان برنامه در این هفته، به پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر پرداخته است.

سرگرد پاسدار مهدی قناعتیان با اعلام این خبر افزود: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن بیانیه گام دوم انقلاب، سرکشی از خانواده های معزز شهدای بسیج فرهنگیان، برپایی نشست های ویژه حلقه های صالحین، برگزاری شب خاطره با دعوت از رزمندگان دوران دفاع مقدس، از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در آن کانون می باشد.

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت خون مطهر شهدا، از دیگر برنامه های آن کانون را گلباران قبور شهدا و شهدای فرهنگی شهرستان جهرم، تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت، بازدید از مرکز فنی حرفه ای و برپایی مراسم قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی به همراه نشست های بصیرتی، اعلام نمود.

هشت عنوان برنامه توسط فرهنگیان بسیجی جهرمی در هفته دفاع مقدس برگزار میشود
نام:
ایمیل:
* نظر: