پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۴:۰۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس
مسئول بسیج سازندگی لارستان گفت از توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در مناطق محروم لارستان خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی لارستان گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس و قرارگیری در آغاز سال تحصیلی هزار بسته لوازم‌التحریر، کفش و پوشاک تهیه شده و در مناطق کم برخوردار توزیع شده و می‌شود.

به گزارش تنویر لارستان، محسن چرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان لارستان در زمینه تامین لوازم التحریر و دیگر اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و قرارگیری در آغاز سال تحصیلی هزار بسته لوازم‌التحریر، کفش و پوشاک تهیه شده و در مناطق کم برخوردار توزیع شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اردوهای جهادی لارستان در طول سال استمرار دارد، گفت: ۲۸ گروه جهادی از ابتدای امسال در اردوهای جهادی خدمات‌رسانی کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی لارستان با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس بسیج» افزود: این رزمایش با شعار « ۴۰ سال مردم‌یاری، امنیت و خدمت» به صورت همزمان در استان برگزار می‌شود که در لارستان نیز برنامه‌ریزی برای انجام این رزمایش شده است.

چرخی با بیان اینکه در این رزمایش گروه‌های جهادی به ارائه خدمت در روستاهای محروم در ۴ بخش جویم، بنارویه، مرکزی و صحرای باغ می‌پردازند، بیان کرد: ۳ تیم‌ پزشکی و بهداشتی در قالب طرح شهید رهنمون با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان و۳ تیم جهادی دامپزشکی با همکاری اداره دامپزشکی لارستان جهت ویزیت و واکسیناسیون رایگان دام‌های اهلی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی عنوان کرد: علاوه بر آنها گروه‌های جهادی شهرستان جهت اهدای لوازم التحریر، البسه و کفش و اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله خدماتی است که انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی لارستان تصریح کرد: ارزش خدمات ارائه شده بیش از ۷۰۰ میلیون ریال است که با مشارکت مردم، خیرین و تعدادی از نهادهای دولتی مربوطه تامین شده و برنامه‌ریزی و سازماندهی اجرای این امورات از جذب منابع تا تهیه و توزیع توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی محلات و اقشار انجام شده است.

چرخی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در یاری‌رساندن به مناطق سیل‌زده بیان کرد: ۲ گروه جهادی به تعداد ۸۰ نفر در مناطق سیل‌زده پلدختر لرستان و روستای عیله یک شهرستان شوشتر خوزستان اعزام شدند و به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان پرداختند و همچنین ۴ نوبت کمک‌های مردمی به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان نیز به مناطق ارسال شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: