آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: حفظ هویت پاسداری بدون حمایت خانواده برای یک پاسدار ممکن نیست و "خانواده پاسدار" یک هویت اجتماعی ارزشمند در جامعه اسلامی است.
به گزارش تنویر، همایش بصیرتی - سیاسی همسران و خانواده های پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی  فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته بهترین فرصت برای بازخوانی فرهنگ مقاومت، حماسه های رزمندگان اسلام، شرح ابعاد مختلف ایثارگری و بازخوانی سیرۀ زندگی شهدای دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدای نوجوان و جوان دفاع مقدس در دامان مادران و پدران مومن و انقلابی پرورش یافته اند، گفت: بدون شک ایثار و نقش تاثیرگذار مادران مومن و خانواده های شهدا در تربیت شخصیت انقلابی فرزندانشان و حمایت های معنوی همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران از رزمندگان اسلام در موفقیت های دوران دفاع مقدس غیرقابل چشم پوشی است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت وقت گذاری پاسداران برای رسیدگی به امور خانواده و فرزندان و کمک به همسرانشان در امور خانه، گفت: نهاد سپاه محدود به کارمندان و پایوران آن نیست و مجموعه خانواده های پاسداران به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه رسالت همسران و فرزندان پاسداران یک رسالت زینبی است و  آن ها در اَجر معنوی رزمندگان اسلام  و پاسداران انقلاب اسلامی شریک هستند، تاکید کرد: امروز نیز همسران پاسداران با مدیریت امور خانه و خانواده و حمایت بی دریغ از پاسداران نقش اصلی را در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان ایفا می کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی طرح هجوم فرهنگی را با هدف تاثیرگذاری بر اذهان نوجوانان و جوانان دنبال می کنند، گفت: فضای مجازی عرصه فرصت ها و تهدیدات است و یکی از خطرناک ترین تهدیدات آن نیز طرح دشمنان انقلاب اسلامی برای سست کردن بنیان خانواده های ایرانی است.

وی با بیان اینکه خانواده های پاسدار باید مظهر و الگوی ایمان و تقوا در جامعه باشند، گفت: مدیریت فرهنگی و تربیتی خانواده بر عهده مادران است و در دنیای امروز آشنایی مادران با نحوه پاسخ به شبهه ها، تاثیر رسانه ها بر نوجوانان و مدیریت دسترسی فرزندان به ابزارهای نوین اجتماعی  که مبتی بر فناوری هستند، بسیار ضروری است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تربیت در خانواده پاسدار بر اساس فرهنگ حسینی و عاشورایی و مطالبه اصلی سپاه از خانواده های پاسداران ترویج سَبکِ زندگی اسلامی و ساده زیستی در جامعه است، گفت: حفظ هویت پاسداری بدون حمایت خانواده برای یک پاسدار ممکن نیست و "خانواده پاسدار" یک هویت اجتماعی ارزشمند در جامعه اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ما شده و باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه خانواده پاسدار یک خانواده مومن و تاثیرگذارِ اجتماعی در تَراز انقلاب اسلامی است، افزود: خانواده های پاسداران تشریح مفاهیم مهم ایثار و شهادت طلبی و آرمان های والای انقلاب اسلامی را در سِیر تربیتی فرزندانشان در نظر داشته باشند و بهترین الگو در این زمینه مطالعه سیرۀ زندگی شهدای شاخص دفاع مقدس است.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات در آمادگی کامل هستیم، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح کشور پاسخ های مقتدرانه ای به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی داده اند و امروز " فرهنگ مقاومت " که از دفاع مقدس الگو گرفته شده با استقبال ملت های مظلوم منطقه مواجه و در سراسر جهان نهادینه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: