آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح کشور تحرکات دشمنان را لحظه به لحظه رصد می کنند و پاسخ نیروهای مسلح به هر گونه تهدید کوبنده و دشمن شکن خواهد بود.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور، آیت ... لطف ا... دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس،  سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در جمع قضات استان فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته نماد ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام و گُواه وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح کشور در دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی پس از مرور و تشریح حماسه های 8 سال دوران دفاع مقدس  با تاکید بر اینکه " روحیه بسیجی و مدیریت جهادی " را به عینه در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم، گفت: حماسه های غرورآفرین دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارند و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران و آنچه امروز به عنوان فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر منطقه مشاهده می کنیم برگرفته از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه ثبات امنیت و آسایش امروز کشور حاصل حماسه آفرینی جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس است، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح کشور تحرکات دشمنان را لحظه به لحظه رصد می کنند و پاسخ نیروهای مسلح به هر گونه تهدید کوبنده و دشمن شکن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه «مبارزه سختگیرانه با فساد» رسالت مهم قوه قضائیه است، گفت: " انتخاب مدیران و قضات شایسته، بررسی دقیق و شفاف پرونده قضایی در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمات الکترونیک و رای مقتدرانه دستگاه قضایی " رضایت مردم از قوه قضائیه را افزایش خواهد داد.

سردار غیاثی افزود: امروز مردم «تحول در قوه قضائیه» را چه در بُعد درونی و چه در بُعد بیرونی به چشم می بینند و برخوردهای اخیر با مفسدان اقتصادی اُمید و اعتماد مردم به نظام اسلامی را در جامعه افزایش داده است.

وی با بیان اینکه اقامه عدل و احقاق حقوق عامه» مطالبه عمومی از قوه قضائیه است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات انقلابی قوه قضائیه حمایت می کند و انتظار افکار عمومی از قوه قضائیه این است که برخوردهای علنی با مفسدان دانه درشت اقتصادی همچنان ادامه پیدا کند.

فرمانده ارشد سپاه استان فارس با اشاره به رابطه صمیمانه و تعامل بسیار خوب سپاه فجر با دستگاه قضایی استان فارس، گفت: هم پوشانی و هم افزایی بسیار خوبی بین این دو نهاد انقلابی در استان فارس برقرار است و در سایۀ این و حدت و هماهنگی هرگز ذره ای از خطوط قرمز انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

سردار غیاثی همچنین در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آینده روشن دستگاه قضایی کشور و با بیان اینکه از اقدامات هدفمند رییس قوه قضائیه در راستای تحول این دستگاه خرسندیم، گفت: هجمه های رسانه ای بر علیه قوه قضائیه نشانه خشم دشمنان انقلاب اسلامی از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با ضد انقلاب و فتنه گران، محاکمه علنی مفسدین اقتصادی و برخورد قاطعانه با ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی است و قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتدار نظام اسلامی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: