جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۷:۲۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰
مصاحبه با فرماندهی سپاه قیروکارزین درخصوص؛
فرمانده سپاه قیروکارزین اشاره ای هم به اهداف رزمایش کرد وگفت:با توجه به تهدیداتی که روز به روز هم بیشتر می شود لازم به این است که آمادگی نیروها درسطح مطلوب باشد.

به گزارش تنویر؛رزمایش الی بیت المقدس با رمز یاحسین یا حسین یاحسین(ع)درمورخ دهم مهرماه نودوهشت از ساعت 7صبح به استعداد سه گردان بیت المقدس در منطقه عمومی رزمایش آغاز گردید.

فرماندهی سپاه قیروکارزین در نشست صمیمی با تنویرگفت:درروز اول رزمایش، گردانهای شرکت کننده در رزمایش از سه منطقه وسه حوزه بصورت پیاده روی ویک ستون به طرف منطقه عمومی رزمایش حرکت کردندوپس از استقرار وسازماندهی وخیر مقدم توسط فرماندهی ناحیه گردانهای مزبور در برنامه های خود شرکت کردند.

سرهنگ تقیان درادامه افزود:جهت این رزمایش برنامه های متنوعی درنظر گرفته شده که از جمله آنها کلاس سد وآتش وحرکت،دفاع از کوی وبرزن،کلاسهای حفاظت از اماکن مهم ورزم شبانه می باشد همچنین جهت تعمیق معنویت بسیجیان کلاسهای عقیدتی برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین اشاره ای هم به اهداف رزمایش کرد وگفت:با توجه به تهدیداتی که روز به روز هم بیشتر می شود لازم به این است که آمادگی نیروها درسطح مطلوب باشد لذا به همین منظور این رزمایش با این هدف برگزار می شود وبا توجه به اینکه در برنامه های اجرایی رزمایش به تمرینهای نظامی وآمادگی جسمانی ومسائل اعتقادی اهتمام شده است ان شاء الله به اهداف خود نائل خواهیم شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: