گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
جانشین فرمانده سپاه سپیدان:
سرهنگ هاشمی بیان گفت: مقاومت، قدرتمند ترین سلاح یک ملت است و هماهنگونه که تحریم ها همه جانبه است مقاومت هم باید همه جانبه باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح روز پنج شنبه مورخ 98/07/11 سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان جانشین فرمانده سپاه سپیدان در جمع اساتید و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان مقاومت را قدرتمند ترین سلاح یک ملت دانستند و بیان داشتند:
پس از بد عهدی آمریکا و خروج از برجام حتی طرفداران نظریه سازش با غرب اعتراف به بی اعتباری نظریه سازش و مذاکره کرده اند.

هاشمی بیان گفت: امروز بر خلاف سال های قبل دو قطبی سازش و مقاومت در محافل سیاسی کم رنگ شده است و افکار عمومی به سمت تفکر مقاومت متمایل شده است.

وی افزود: آمریکا از شکست در عراق و سوریه و سقوط پهباد فوق پیشرفته و توقیف نفت کش انگلیسی و هدف قرار گرفتن خط لوله نفتی و شاهراه حیاتی نفتی آرامکو به شدت عصبانی و البته دچار سرگیجه و در حال عقب نشینی است.

جانشین سپاه سپیدان بیان داشت: فقدان استراتژی در عملکرد ترامپ متمرد، عیان و آشکار است.

ایشان مقاومت را قدرتمند ترین سلاح یک ملت برشمردند و بیان داشتند: هماهنگونه که تحریم ها همه جانبه است مقاومت هم باید همه جانبه و در راستای خنثی نمودن اهداف دشمن خبیث باشد.

هادی سیاسی سپاه سپیدان گفت: امروز پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب، راهبرد انقلاب به بلوغ رسیده است و در برابر زیاده خواهی های دشمن غدار با قدرت ایستاده ائیم.

هاشمی بیان همچنین نقش اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه را در تبیین گام دوم انقلاب مهم و راهبردی برشمرد و بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و نشست های بصیرتی و گفتمان های مختلف با محوریت گام دوم انقلاب تأکید نمود.

وی در خاتمه گفت: صبر استراتژیک نظام به پایان رسیده و در صورت تعرض دشمن جواب دردناک و غیر قابل پیش بینی را دریافت خواهند نمود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: