کد خبر: ۱۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس از اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان این استان توسط ۱۳۵ گردان بیت‌المقدس با عنوان الی‌بیت المقدس خبرداد.

سرهنگ علی‌محمد محمدی در حاشیه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه حضرت محمدرسول‌الله شیراز که در اردوگاه امام علی (ع) شیراز، برگزار شد اظهار داشت: رزمایش گردان های‌بیت المقدس بسیج طی دو مرحله در سراسر استان فارس از هفته گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته 11 و 12 مهر 98 نیز رزمایش بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش تقویت آمادگی رزم گردان‌های بسیج و همچنین آموزش آخرین تاکتیک‌های رزمی  متناسب با تهدیدهای احصاء شده در استان فارس است.

معاون سپاه فجر استان فارس گفت: همچنین با برنامه پیش‌بینی شده خواهران بسیجی نیز در قالب گردان‌های کوثر در رزمایش یک روزه بیت‌المقدس حضور یافتند.

سرهنگ محمدی همچنین امروز در مراسم صبحگاه بسیجیان ناحیه محمد رسول‌الله که در رزمایش ‌بیت‌المقدس حضور یافته بود گفت: بسیج پس از افتخارآفرینی در هشت سال دفاع مقدس امروز نیز در عرصه‌های مختلف مایه افتخار و حماسه است.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در صحنه‌های مختلف منشا خیر و برکت است، افزود: اینکه امروز در کشورهای همسایه شاهد مقاومت مردم هستیم نشان از گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه بسیجی از دشمن هراس ندارد، خاطرنشان کرد: در مقابل دشمن هوشیار هستیم، بچه بسیجی آن است که دشمن و میدان نبرد را بشناسد و متناسب با میدان نبرد دشمن، خود را آماده کند.

محمدی خطاب به جوانان بسیجی بیان کرد: قدر جوانی را بدانید، واجبات را انجام داده و محرمات را ترک کنید و با الگو گیری از مکتب بسیج برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: