گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
پنجمین جلسه هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس با حضور جمعی از مدیران مسئول روزنامه ها ،خبر گزاری ها و خبرنگاران عضو این هیات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید رضا جاویدی رییس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه ضمن تسلیت ایام دهه آخر صفر با اشاره به دستگیری مدیر کانال خبری ضد انقلاب آمد نیوز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،این اقدام را ضربه ی مهلکی بر پیکره ی دشمنان انقلاب دانست و این اقدام را مایه ی افتخار و نشان از اشراف اطلاعاتی سپاه برشمرد.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواستار انعکاس جنایات و بد عهدی های آمریکا در رسانه ها شد.

جاویدی افزود :استکبار ستیزی از مولفه های اصلی انقلاب اسلامی است و رسانه ها نقش مهمی در نشان دادن چهره منفور آمریکا و همدستان این رژیم در فضای عمومی جامعه را بر عهده دارند.

در ادامه مصطفی اژدری رییس سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید بر مشارکت حداکثری اصحاب رسانه در جشنواره رسانه ای ابوذر خواستار ارسال آثار خبرنگاران و عکاسان خبری به دبیر خانه جشنواره تا پایان آبان ماه شد.

وی افزود پرداختن به آسیب های اجتماعی در سه محور اعتیاد،طلاق و حاشیه نشینی از موضوعاتی است که بسیج رسانه در قالب اردوهای جهادی به رفع آن کمک خواهد کرد.

اژدری تصریح کرد به زودی با همکاری معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس دوره آموزشی ویژه ی خبرنگاران و عکاسان خبری این حوزه در راستای فعالیت های پیشگیرانه در محلات آسیب پذیر برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: