جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۵:۰۶
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی لارستان
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان لارستان گفت:امسال بیش از ۲۷۰ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان لارستان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان به نقل از روابط عمومی بسیج دانش آموزی لارستان؛ علی اکبر استاد زاده با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت‌: هفته بسیج دانش آموزی از ۷ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد و در طول این هفته تعداد بیش از ۲۷۰ برنامه در سطح شهرستان لارستان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: شهدای دانش‌آموز شعار ایمان، قلم و شجاعت را به خوبی تفسیر و تبیین کردند،گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌ آموز، عاملی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانش‌آموز جامعه و نسل‌های آینده خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان لارستان پیش‌بینی شده است.
استاد زاده شعار هفته بسیج دانش‌آموزی را «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان کرد و گفت: در نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز بمنظور بیعت با شهدا تحت عنوان دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی اجرایی خواهد شد.
وی افزود: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموز و معلمان ، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر در نماز جمعه و قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی قبل از خطبه های نماز جمعه اجرا می شود.
استادزاده به برگزاری صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت دانش‌آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت اشاره و افزود: آگاه‌سازی در جهت مقابله با حوادث و بحران‌ها و نحوه برخورد یا مدیریت بحران یکی از موضوعاتی است که در قالب رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان برگزاری نشست هایی تبیینی مرگ بر آمریکا در مدارس در این هفته و دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه را یادآور شد و گفت: این دیدار تحت عنوان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از مهم ترین برنامه های این هفته اعزام تعداد۴۴۰ نفر از دانش آموزان خواهر دوره متوسطه لارستانی در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس از لار،بنارویه،بیرم و جویم به مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود.
استادزاده آخرین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی را حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان ملت منسجم و یکپارچه ایران اسلامی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند زد.
وی افزود: دشمنان از حضور یکپارچه و منسجم ملت ایران در صحنه‌های مختلف هراسان است؛ دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی و آینده‌سازان نظام با حضور خود بر وحشت و ترس دشمنان اسلام می‌افزایند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی لارستان در پایان صحبت‌هایش گفت: مهمترین هدف و پیام برنامه‌های این هفته بصیرت‌افزایی و ترویج استکبارستیزی در جامعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: