آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
جانشین فرمانده سپاه فجرفارس با بیان اینکه امسال برای حضور ۲۵ هزار نفر از دانش آموزان استان در مناطق جنگی در قالب اردوی راهیان نور برنامه ریزی شده است، گفت: اولین کاروان نیز در ۱۱ آبان آغاز اعزام خواهند شد.
سردار یدالله بوعلی در جلسه قرارگاه راهیان نور، ضمن تاکید بر اهمیت تاثیر گذاری این اردو در دانش آموزان گفت: این حرکت عظیم فرهنگی فقط یک اردوی گردشی نیست بلکه مسیری است برای جستجوی طریق سعادت که شهدای دفاع مقدس پیشتر آن را یافته اند.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به اینکه پارسال ۱۹ هزار و ۵۰ نفر دانش آموز و ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجوی سال اولی در اردوی راهیان نور شرکت کردند، گفت: اعتقاد و باور ما بر این است که اگر حتی یک نفر خوب تغییر کند و در مسیر درست قرار گیرد می‌تواند خیلی از نفرات را با خود همراه کند.

بوعلی افزود: در این اردو‌ها از بین خود دانش آموزان افرادی به عنوان خادم الشهدا انتخاب می‌کنیم و در اردوی سال بعد از وجودشان بهره می‌بریم.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به اینکه نام فارس در همه دنیا و ایران شناخته شده است گفت: علاوه بر مسئولیتی که در قبال شهدا و انتقال فرهنگ انقلاب داریم در قبال استان فارس هم مسوولیم و باید مطابق رسالتی که بر عهده داریم ادای دین داشته باشیم تا جایگاه این استان حفظ شود.

بوعلی با تاکید بر اهمیت مدیریت اعزام و کنترل نظم و انضباط در اردو‌ها گفت: آرامش و ابراز رضایت دانش آموزان در اردو‌ها بسیار اهمیت دارد چرا که اگر کیفیت اردو‌ها مناسب نباشد اصل قضیه زیر سوال می‌رود و به کیفیت مورد نظر نمی‌رسیم.

او تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوای منطقه سعی شود که اولین اعزام‌ها از مناطق گرمسیر استان باشد

جانشین فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به لزوم تاثیر معنوی و بصیرتی اردو بر دانش آموزان گفت: تلاش شده با مخاطب شناسی نیاز‌های دانش آموزان و مبتنی بر گام دوم انقلاب این اردو‌ها از محتوای خوبی برخوردار باشد و دریچه ایی برای پیدا کردن نقش دانش آموزان باشد.

بوعلی در تشریح مراحل اعزام اردو‌ها در سال ۹۸ گفت: اعزام‌ها از یازدهم آبان ماه شروع می‌شود و تا ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت که در این بازه اعزام دوره خواهران است و طبق تقسیم بندی در ۱۵ مرحله انجام خواهد شد.

او افزود: اعزام دانش آموزان پسر نیز از یکم بهمن ماه شروع می‌شود و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: