گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
بیانیه؛
بسیج دانش آموزی سپاه سپیدان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، متن بیانیه حوزه شهید فهمیده سپاه سپیدان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و افشای دشمنی ها و نقشه های خباثت آلود آمریکا در مقابله با انقلاب نوپای اسلامی در ایران، سرآغاز حرکت ملتی بزرگ برای حفظ عزت و استقلال خود و دفع توطئه های نظام استکبار بود. براستی مردمی که بر محور قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) متحد شده اند، نظام مستقل شان را متعلق به خود، حضور در جبهه های نظامی، عقیدتی، اقتصادی، فناوری و فرهنگی را عبادت، و شهادت در میادین مجاهده را حیات خود می‌دانند قهرمانان روز مبارزه با استکبار جهانی اند.

روزی که هر سال یادآور ناکامی آمریکا در دشمنی با ملت بزرگ ایران است و از سوی دیگر نشان از اعتماد مردم به آموزه های قرآن کریم دارد که صراحتاً بیان می‌کند دشمن هر لحظه در فکر توطئه است و هرگز قابل اعتماد نیست.

آدم کشان جنگ های جهانی اول و دوم، امروز در هیبت منجی انسانها و با ارمغان دموکراسی غربی، آدم کشی نیابتی در منطقه خاورمیانه را در دستور کار  خود قرار داده اند و جمهوری اسلامی را که مانع اهداف سلطه طلبی و استعماری آنهاست همچون چهل سال گذشته با ابزارهای تحریم، تهدید و تبلیغات روانی می‌آزمایند تا بلکه رخنه‌ای در صفوف مبارزان سرافراز ایجاد نمایند اما به فضل الهی همچون همیشه شکست خواهند خورد.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، حوزه دانش اموزی شهید فهمیده سپاه سپیدان ضمن گرامیداشت این روز اعلام می‌کنند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمائی ضداستکباری 13 آبان شرکت نموده و در این برهه از حیات انقلاب شکوهمند اسلامی و در چهل سالگی نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب و با بسیج همه توانمندیها و امکانات فکری و عملی، مسلح به فرهنگ جهادی در جهت رفع و دفع توطئه های آمریکا و هم پیمانانش از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.  

وعده دیدار ما در 13 آبان در راهپیمایی روز استکبارستیزی و با صدای رسا و به یاد شهداء امام راحل و رهبر عظیم الشأنمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فریاد برمی‌آوریم: «مرگ بر آمریکا»

دعا کنید که خدای متعال به ما توفیق بدهد بتوانیم صراط مستقیم حق را همچنان‌که تا امروز به توفیق الهی، فضل الهی شناخته‌ایم تا آخر عمرمان بشناسیم و در آن راه حرکت کنیم و ثابت‌قدم باشیم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: