گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
بیانیه؛
فرمانده بسیج سپاه ناحیه سپیدان به مناسبت 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان ، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده بسیج سپاه سپیدان به مناسبت روز ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " بیانیه ای را صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

یوم الله سیزده آبان روز اعلام برائت و فریاد كوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استكبار ستیز ایران اسلامی علیه استكبار آمریكایی است .

سیزده آبان روز استواري ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ، مقابله با زورگویی و روز فرو ریختن هیمنه‏ پوشالی سلطه‏ آمریكائي در ایران و جهان است .

سیزده آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی جوانان همیشه در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

پر واضح است كه روند مواجهه نظام سلطه و استكبار با انقلاب اسلامی در یكی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد و با توجه به اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شكنی‌ها اینك كمتر كسی از ملت بزرگ ایران را می‌توان یافت كه با این همه خصومت بتواند به آمریكا اعتماد داشته باشد.

آمریکای جهانخوار امروز تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به كار گرفته است تا شاید بتواند كینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری كه بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درك نموده؛  خالی كند. 

دشمن در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن كردن منطقه از طریق به خاك و خون كشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در یمن و ایجاد فتنه در عراق و سوریه و لبنان فروگذار نمی كند.

پایوران و بسیجیان سپاه سپیدان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار ملت عاشورایی ایران اسلامی، با فریادهای دشمن‌شکن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، آمادگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به نیابت از صدها بسیجی جان برکف ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و شیطان بزرگ از کلیه اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادار شهرستان بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی دعوت می‌کند تا باردیگر به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و باحضور پرشور، معنوی و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعار‌های "هیهات مناالذله"، "مرگ بر آمریکا" دودمان استکبار جهانی را برباد دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: