آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار بوعلی گفت: در این روز مهم ملت ایران بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با حضور گسترده خود پاسخ محکم و کوبنده ای به تهدیدات استکبار جهانی خواهند داد.
به گزارش تنویر، سردار یداله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از مبانی اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنی و کینه دولت آمریکا نسبت به ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز ادامه داشته و هیچ گاه از این حجم دشمنی ها کاسته نشده است.

وی با بیان اینکه سیزدهم آبان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: در این روز مهم ملت ایران بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با حضور گسترده خود پاسخ محکم و کوبنده ای به تهدیدات استکبار جهانی خواهند داد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با اشاره به اینکه دانشجویان پیرو خط امام در راستای صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی در سال 1358 سفارت آمریکا را تسخیر کردند، گفت: رژیم طاغوت شاهنشاهی یک رژیم کاملا وابسته به آمریکا و مطیع استکبار جهانی بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا به محل اصلی طراحی و توطئه آفرینی استکبار جهانی بر علیه ملت ایران تبدیل شده بود.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، هیمنۀ پوشالی آمریکا و متحدان استعمارگرش در منطقه و جهان متزلزل شده و فرو ریخت و این سرآغاز افول آمریکا در جهان شد.

سردار بوعلی با بیان اینکه نسل جوان مومن و انقلابی طِی چهار دهۀ اخیر همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است، گفت: امروز نیز              دانش آموزان و دانشجویان انقلابی تاثیرگذارترین و فعال ترین اقشار جامعه ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هستند و این روحیه استکبارستیزی به الگوی ملت های مظلوم منطقه و جهان در مقابلۀ با استعمارگران تبدیل شده است.

جانشن فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه ورود و عملکرد آمریکا در هیچ کجای دنیا موجب رفع گرفتاری و نجات ملت ها نشده است، گفت: الگوی دموکراسی آمریکایی همواره تامین کننده منافع خود آمریکایی ها بوده و ما امروز هیچ الگوی قابل قبولی از نقش نجات بخش آمریکا در دنیا سراغ نداریم، نتیجه حضور آمریکا تحقیر، غارت و کشتار میلیون ها انسان بی گناه بوده است و  استکبارستیزی به معنی مخالفت با این همه جنایات ضد بشری در دنیا و نه گفتن به تحقیر و غارت و ریختن خون انسان های بی گناه در سراسر عالم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: