کد خبر: ۱۲۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)شیراز
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت:بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان شیراز به مناطق راهیان نور اعزام می شوند .
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص)شیرازسرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی خیرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص)شیراز گفت:با همکاری و هماهنگی ناحیه 2آموزش وپرورش شیراز بیش از هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر  در دو مرحله جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند..
وی بیان کرد:اردوی راهیان نوردانش آموزان به مدت سه روزمی باشد و در این مدت دانش آموزان از مناطق عملیاتی همچون علقمه، شلمچه، یادمان شهدا، معراج شهدا، هویزه، پادگان حمید و ... بازدید خواهند نمود..
وی افزود: در این سفر در داخل هر اتوبوس راوی، روحانی، مسئول اتوبوس و دبیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند و اتوبوس‌های راهیان نور با نظارت دقیق تیم ایمنی سپاه فجر و پلیس راهور استان صورت خواهد گرفت ..
وی تصریح داشت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای اُنس با شهدا و خودسازی معنوی برای همه مقاطع سنی خصوصا نوجوانان و جوانان دانش آموزی می باشد و در همین راستا برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیار خوبی برای  دانش آموزان در این سفرهای معنوی برنامه ریزی شده است..
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ و عملیات‌های دفاع مقدس، آشنایی با سیره شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جوان کشور عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: