گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
اژدری خبرداد:
رئیس بسیج رسانه فارس از تخفیف ۳۰ درصدی بیمه تکمیلی برای اهالی رسانه فارس در جهت حمایت از این قشر خبر داد.

مصطفی اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس در نشست خبری، گفت: سازمان بسیج رسانه فارس همواره به دنبال راهی برای حمایت و فراهم کردن امکانات رفاهی برای اهالی رسانه بوده و تاکنون اقدامات مختلفی در این راستا انجام داده است.

او ادامه داد: تحریم‌ها سبب شده امروز قیمت دارو‌ها و هزینه‌های درمان بالا رود، از این رو حمایت‌های بیمه‌ای می‌تواند کمک بسیار خوبی در این زمینه برای افراد باشد و چون بیمه‌های پایه نمی‌تواند بسیاری از هزینه‌ها و بیماری‌ها را پوشش دهد، بیمه تکمیلی می‌تواند یکی از راه حل‌های این مشکل باشد.

رئیس بسیج رسانه فارس افزود: ما برای حمایت از رسانه‌ها وارد این حوزه شدیم و توانستیم با رایزنی‌های که انجام دادیم ۳۰ درصد تخفیف برای اهالی بسیج  رسانه  استان در یکی از بیمه‌ها بگیریم که می‌تواند در بحث سلامت تاثیر گذار باشد.

به گفته اژدری، در این طرح بیمه‌ای افراد به سه گروه تقسیم می‌شوند مثلاً در طرح محدود اقتصادی ٣٠ درصد تخفیف در نظرگرفته شده که این طرح برای هر بچه صفر تا ١۵ سال سالانه ٢٠٩ هزار تومان و برای هر فرد ١۵ سال به بالا ۴١٨ هزار تومان است.

او بیان کرد: در بحث بیمه عمر نیز افراد میتوانند ماهانه از ۵۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان بپردازند که می‌تواند پشتوانه‌ای برای آن‌ها در شرایط از کارافتادگی یا دچار حادثه شدن است همچنین بعد از ۱۰ سال پرداخت حق بیمه عمر به افراد مستمری پرداخت می‌شود حتی اگر فردی یک ماه حق بیمه عمر را پرداخت کرده باشند در صورت فوت فرد در ماه بعد با زمان دیگر در این صورت ۲۵ برابر حق بیمه عمر به بازماندگان پرداخت می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج فارس، متقاضیان برای ثبت نام در این طرح می‌توانند از امروز ١٨ آبان تا ١٣ آذر ماه اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: