آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
سردار غیاثی گفت: استادیاران نقش اصلی را در تقویت بنیه علمی و معرفتی بسیجیان، رشد و بالندگی معنوی اعضای حلقات، ایجاد وحدت رویه در امور تربیتی و نظارت بر حُسن اجرای طرح صالحین بر عهده دارند.
به گزارش تنویر، مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی و معنویت افزایی نسل نوجوان و جوان کشور، گفت: بسیج به عنوان بزرگ ترین و تاثیرگذارترین نهاد مردمی در جامعه ایران بهترین بستر برای اجرای برنامه های طرح های تربیتی و پرورش نسل آینده کشور براساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی است .

وی با تاکید بر اینکه تربیت نسل مومن و انقلابی رسالت مهم اساتید و مربیان شجره طیبه صالحین در بسیج است، گفت: بدون شک طلاب، روحانیون و علمای فاضلِ فعال در شجره طیبه صالحین به عنوان سرگروه، مربی و بخصوص استادیاران نقش اصلی را در تقویت بنیه علمی و معرفتی بسیجیان، رشد و بالندگی معنوی اعضای حلقات، ایجاد وحدت رویه در امور تربیتی و نظارت بر حُسن اجرای طرح صالحین ایفا می کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه کادرسازی و کار تشکیلاتی دو مولفه مهم و تاثیرگذار در موفقیت طرح های فرهنگی و تربیتی است، گفت: پاسخگویی به شبهات، شبکه سازی، ایجاد وحدت رویه و ارتباط بین نسل جوان مومن و متعهد کشور و ترویج فرهنگ انقلابی و سبکِ زندگی اسلامی در فضای جامعه از اهداف مهم شجره طیبه صالحین است.

سردار غیاثی با اشاره به لزوم تبادل تجربیات بدست آمده از اجرای طرح صالحین با مسئولان فرهنگی کشور، گفت: روشنگری پیرامون شبهات، ایجاد فضای گفتگو و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات نسل نوجوان و جوان کشور همواره مورد توجه دست اندرکاران طرح صالحین قرار داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: