آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
سردار غیاثی گفت: سرکردگان اغتشاشات که وابسته به جریان های معاند و ضد انقلاب هستند شناسایی و دستگیر شده اند و تعدادی هم تحت تعقیب هستند. 
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیت و عبور و مرور در سطح استان فارس و شهرستان شیراز عادی است، گفت: امنیت پایدار در سطح استان فارس برقرار است و با اقدامات به موقع و اثرگذار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و دستگاه قضائی و همچنین هوشیاری و بصیرت مردم فارس طرح دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی گسترده ناکام ماند.
 وی با بیان اینکه اشرار وابسته به ضد انقلاب در راستای ایجاد ناامنی  بصورت هدفدار و برنامه ریزی شده خساراتی به اموال عمومی در سطح شهر شیراز وارد کردند، گفت: عناصر نفوذی و ضد انقلاب درصدد بودند با حضور در میان مردم و ایجاد اغتشاش، آشوب و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی امنیت و آسایش عمومی جامعه را خدشه دار کنند اما هم اکنون سرکردگان این اغتشاشات که وابسته به جریان های معاند و ضد انقلاب هستند شناسایی و دستگیر شده اند و تعدادی هم تحت تعقیب هستند. 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مردم با هوشیاری و بصیرت راه خود را از اغتشاشگران، اشرار و خسارت زنندگان به اموال عمومی جدا کردند، گفت: تاکنون همکاری خوبی از طرف مردم با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در راستای شناسایی سرکردگان اغتشاشات صورت گرفته است و اقشار مختلف مردم از اعمال اشرار اعلام انزجار کردند.
 سردار غیاثی با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروهای امنیتی است، گفت: تمام دستگاه ها و نهادهای مسئول در استان فارس در راستای پاسخگویی و کاهش دغدغه های مردم نسبت به اثرات گران شدن سوخت تلاش می کنند و همزمان با اشرار و اغتشاشگرانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد اختلال در روند عادی زندگی مردم را داشته باشند برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.
 فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعمل آمده از سرکردگان اشرار که وابسته به منافقین بودند مشخص شده است ایجاد ناامنی دائمی در سطح جامعه، وارد آوردن آسیب جانی به مردم حاضر در صحنه اعتراضات و ایجاد نارضایتی و اختلال در روند زندگی عادی شهروندان از اهداف اصلی این جریان بوده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: