آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
فرمانده سپاه فجر در حاشیه راهپیمایی مردمی اعلام برائت از اشرار و اغتشاشگران:
سردار غیاثی گفت: شهروندان بابصیرت شیراز با حضور حماسی در راهپیمایی اعلام برائت از اغتشاشگران خط بُطلانی بر طرح ایجاد ناامنی در جامعه کشیده و طومار اشرار و طراحان آشوب را در هم پیچیدند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با تجلیل از حضور گسترده اقشار مختلف مردم شیراز در راهپیمایی اعلام برائت از اشرار و آشوبگران، گفت: شهروندان بابصیرت شیراز امروز با حضور گسترده و حماسی خود در این راهپیمایی پاسخ قاطع و کوبنده ای به اشرار فرصت طلب و جریان های معاندِ ضد انقلاب داده و ضمن اینکه خط بُطلانی بر طرح ایجاد ناامنی در جامعه کشیدند طومار اشرار و طراحان آشوب را هم در هم پیچیدند.
 فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شاهد حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف در این راهپیمایی هستیم، گفت: پیام این حضور باشکوه مطالبه عمومی در راستای " برخورد قاطع امنیتی و قضائی با مُخلان نظم و امنیت جامعه " است و این حضور حماسی به معنای همراهی و همبستگی مردم با نظام اسلامی است.
 وی با بیان اینکه با اقدامات موثر امنیتی و قضائی و همراهی مردم با نیروهای اطلاعاتی اکنون شاهد امنیت پایدار و آرامش در سراسر استان فارس هستیم، گفت: با هر فرد یا جریانی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت جامعه باشد به شدت برخورد می کنیم و برخورد قاطع با این اشرار فرصت طلب که امنیت عمومی را هدف گرفته بودند صورت خواهد پذیرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: