جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
فرمانده سپاه شهرستان مهر:
فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، اگر با دید باز و بصیرت به شجره طیبه بسیج نگاه کنیم و کارنامه چهل ساله بسیج را مطالعه کنیم چیزی جز خدمت، جهاد و شهادت نخواهید دید.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در مراسم شهید آبروی محله که روز پنجشنبه(30 آبان) به یاد شهید سید عبدالله حسینی المدنی برگزار شده بود، ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت:بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، اگر با دید باز و بصیرت به شجره طیبه بسیج نگاه کنیم و کارنامه چهل ساله بسیج را مطالعه کنیم چیزی جز خدمت، جهاد و شهادت نخواهید دید.

وی ادامه داد:بسیج برگرفته از آیات و روایاتی است که حضرت امام(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ و تداوم انقلاب پیشبینی کرده بودند.

رضایی گفت: خون هزاران انسان وارسته با نام بسیج به پای این انقلاب ریخته شده است و نباید با وزرش کوچکترین نسیمی چه اقتصادی باشد، امنیتی و یا نظامی، شانه خالی کنیم و دیدگاهمان تغییر کند.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در صحبت های پایانی خود بیان داشت: رمز پیروزی شهدا اکسیری به نام اخلاص است که با آن دشمن را به دوست تبدیل می کردند واگر ما هم در مسیر اخلاص گام برداریم کارهایمان اثرگذار خواهد بود و رضای خداوند و مردم را در پی خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: