گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
فرمانده سپاه فجر:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ترویج فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی رسالت مهم بسیجیان است و اگر در این زمینه موفق عمل شود شاهد مصون ماندن کشور و جوانان از آسیب های اجتماعی و تهدیدات سخت خواهیم بود.
همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و چهل ساله شدن این نهاد مردمی سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر به همراه جمعی از مسئولان بسیج فارس با آیت الله لطف اله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان و آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار گفت: شجره طیبه بسیج از آغازین روز‌های تولد خود منشا تعالی کشور و بستر تربیت نسل مومن و انقلابی بوده و در برهه‌های حساس تاریخی همواره به عنوان مدافع انقلاب اسلامی شجاعانه ایفای نقش کرده است.

او با تاکید بر اینکه بسیج از ارکان اصلی تامین امنیت پایدار در کشور است، گفت: ماموریت‌ها و حوزه فعالیت نهاد مردمی بسیج تنها محدود به عرصه نظامی نبوده و بسیجیان در عرصه خدمات اجتماعی و امدادرسانی به مردم هم کارنامه درخشانی دارند.

سردار غیاثی با بیان اینکه در هفته بسیج ۱۵ هزار و ۶۸ برنامه در سراسر استان فارس برگزار می‌شوند، گفت: برگزاری میز‌های خدمت اقشار بسیج، برپایی درمانگاه تخصصی و برگزاری اردو‌های جهادی با محوریت محرومیت زدایی نمونه‌هایی از خدمات این نهاد مردمی است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه بسیج ثابت کرده می‌تواند مبدا تحول و فرهنگ سازی در جامعه باشد، گفت: ترویج فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی رسالت مهم بسیجیان است و اگر در این زمینه موفق عمل شود شاهد مصون ماندن کشور و جوانان از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات سخت خواهیم بود.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بخصوص شهدای بسیج، گفت: نود و دو هزار نفر از شهدای دوران دفاع مقدس از شهدای بسیجی بوده اند که امروز می‌توانند به عنوان الگو و شاخص انقلابی گری به نوجوانان و جوانان جامعه معرفی شوند.

سردار غیاثی افزود: امروز بهترین راه برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد " بازخوانی و بازگشت به مدیریت بسیجی و جهادی " و " اعتماد به جوانان مومن و انقلابی در سپردن مسئولیت ها" است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه در روز‌های گذشته طرح پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی گسترده در استان فارس شکست خورد، گفت: نهاد مردمی بسیج نقش تاثیرگذاری در مقابله با اشرار و محافظت از مردم و اموال عمومی ایفا کرد و بسیجیان از همان ساعات اولیه ایثارگرانه در خط مُقدم و برای دفاع از امنیت مردم در صحنه حضور یافتند.

برچسب ها: هفته بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: