جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۵:۳۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
همزمان با هفته مبارک بسیج
همزمان با هفته مبارک بسیج، بسیجیان و پاسداران لارستان با امام جمعه شهرستان لارستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با هفته مبارک بسیج جمعی از پاسداران و بسیجیان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان لارستان با وی دیدار کردند.
در ابتدای این برنامه جناب سرگرد جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک فرارسیدن 40سالگی بسیج در سخنانی با اشاره به ثمرات ارزشمند و گرانبهای این شجره طیبه برای نظام و انقلاب اسلامی گفت: بسیج مستضعفین امروز از حد و مرزهای جغرافیایی کشورمان فراتر رفته و فرهنگ بسیج و بسیجی در کشورهای مختلف و در محور مقاومت خواری در چشم دشمنان و مستکبرین عالم گشته است.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در ادامه گفت: در گرامیداشت هفته مبارک بسیج امسال 120 برنامه متنوع در عرصه های مختلف در سراسر لارستان بزرگ و به همت مجموعه سپاه و بسیج شهرستان برگزار می گردد.
در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی خرم امام جمعه محترم شهرستان لارستان ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی ایمان،اخلاص،بصیرت و ولایتمداری را از شاخصه های بسیج و بسیجی برشمرد و افزود: عرصه های پیشرفت امروز ما مرهون تلاش و مجاهدتهای جوانان مومن و انقلابی و فرهنگ و روحیه بسیجی است و هرجا این فرهنگ و تفکر پای به میدان نهاده منشا خیرات و برکات گشته و پیروزیها و فتوحات چمشگیری را برای نظام،انقلاب و مردم به ارمغان آورده است.
امام جمعه لارستان در بخش پایانی سخنان خود، بیانیه ی گام دوم انقلاب را سند چشم انداز و نقشه راه روشنی دانست و تصریح کرد: امروز وظیفه اصلی ما و بخصوص شما جوانان مومن و انقلابی و بسیجی این است که علاوه بر مطالعه و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به سمت رسیدن به اهداف و راهبردهای آن تلاش و مجاهدت کنید و با تقوا و اخلاص کمر همت برای حرکت در مسیر آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ببندید.

نام:
ایمیل:
* نظر: