سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:
سرهنگ دوستدار هفته بسیج را فرصت مناسبی برای یادآور آیاتی از قرآن که در وصف خصوصیات بسیج است دانست و گفت: قرآن در ۱۴۰۰ سال پیش از این، وعده آمدن افرادی را می دهد که در مقابل مستکبران مثل کوه می ایستند و در مقابل مومنین فروتن و متواضع هستند. در راه خدا جهاد می کنند و از سرزنش سرزنش گران واهمه ای ندارند و این خصوصیات، ویژگی های بارز بسیجیان واقعی است.
سرهنگ دوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس در اجتماع بزرگ بسیجیان خرم بید هفته بسیج را یادآور جملات امام(ره) درباره بسیج دانست و اظهار داشت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند بسیج لشکر مخلص خدا است، بسیج شجره طیبه و درخت پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین می دهد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج راه خدا و بسیجی بنده سربلند خداوند است، اضافه کرد: بسیجی یعنی علی که تمام وجودش حرف اسلام بود، هفته بسیج هفته عرض ادب به ساحت مقدس شهدا است.

مسئول فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: هر روز که از عمر انقلاب می گذرد به تدبیر امام به تشکیل بسیج بیشتر پی می بریم.

وی عنوان کرد: دنیا به دو گروه شرق و غرب تقسیم شده بود اما امام فرمود مکتب ما مکتب امام حسین(ع) است بدین صورت که نه ظلم می کنیم و نه زیر با ظلم خواهیم رفت.

سرهنگ دوستدار در ادامه فلسفه تشکیل بسیج را آیات قرآن کریم دانست و خاطرنشان کرد:  قرآن در ۱۴۰۰ سال پیش از این،  وعده آمدن افرادی را می دهد که در مقابل مستکبران مثل کوه می ایستند و در مقابل مومنین فروتن و متواضع هستند.
در راه خدا جهاد می کنند و از سرزنش سرزنش گران واهمه ای ندارند و این خصوصیات، ویژگی های بارز بسیجیان واقعی است.

وی به آیه 54 سوره مائده اشاره و تاکید کرد: خداوند می فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از دینشان مرتد شدند نگران نباشید در آینده قومی خواهد آمد که شش خصوصیت دارد.

مسئول فضای مجازی سپاه فجر استان فارس دوست داشتن خداوند را نخستین خصوصیت دانست و بیان کرد: در واقع یعنی کار آنان خدایی است، در دومین خصوصیت نیز خداوند آنان را دوست دارد.

وی به سومین خصوصیت اشاره و مطرح کرد: در مقابل مومنان متواضع بودن نیز سومین خصوصیت است، در ایام نوروز برخی افراد برای خوش گذرانی به کشور های خارجی می روند اما بسیج اردوی جهادی برگزار و خدمتگذاری مومنان می کند.

سرهنگ دوستدار ادامه داد: چهارمین خصوصیت این است که در مقابل مستکبرین قدرتمند هستند و پنجمین خصوصیت این است که در راه خدا مجاهدت می کنند و از سرزنش سرزنش کنندگان ترسی ندارند که ششمین خصوصیت است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج هفته تشکر از زنان و مردانی است که در کنار فعالیت های خود بسیج را انتخاب کرده اند که یاریگر نظام اسلامی باشند، ابراز کرد: بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی هرجا نیاز باشد در میدان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: