گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
حجت الاسلام موسوی انور:
امام جمعه شهرستان سپیدان در تجمع 5 آذر گفت: غالب حرف مردم و حضور آن ها در راهپیمایی، حمایت از امنیت و اقتدار ملی بود و روی سخنشان با مسئولین است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ و بمناسبت 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستعضفان به فرمان امام خمینی(ره)؛ گردهمایی و اجتماع بسیجیان شهرستان با حضور امام جمعه سپیدان، سردار وجدیان، نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و برخی از مسئولین شهرستان سپیدان برگرار شد.

عمده سخنان امام جمعه فرهیخته شهرستان سپیدان در روز 5 آذر بدین شرح میباشد:

چرا آقایان در روز 5 آذر باید در استانداری جلسه بگذارند، این شیطنت ها یک حد یقفی دارد و اگر دست برندارند مردم خوب میدانند چکار کنند و چه رفتاری با ان ها داشته باشند.

غالب حرف مردم و حضور آن ها در راهپیمایی، حمایت از امنیت و اقتدار ملی بود و روی سخنشان با مسئولین است.

ما در بحث مدیریت کشور تحت نظر ولایت حرفی نداریم اما در نحوه مدیریت اجرایی دولت حرف و اعتراض داریم.

در طرح های این چنینی(مدیریت مصرف سوخت) که فاقد کارشناسی لازم و به نحوی دور زدن مردم میباشد برای همه سوال بر انگیز و برای همه هم این حق وجود دارد که اعتراض کنند.

آن جایی که حضرت آقا بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند آقایان خودشان را در دامن غرب انداختند و رها نکردند، با ذره ای تحلیل هم هر شخصی میدانست که این طرح بنزین تنش در پی خواهد داشت و در حالی این طرح را اجرا کردند که وزرا روزهای قبل از اجرا به دروغ گفتند که برنامه ای ندارند و بعد از آن هم که دیگران را هم متم میکنند.

با مردم روراست باشید، در بین برخی از همین کارگزاران دست های پنهانی را می بینیم که قصد ضربه زدن دارند و اگر بخواهند ادامه دهند بدون رو دربایستی به مردم می گوئیم و معرفی اشان می کنیم، به جهت اینکه مردم، نظام و انقلاب را دوست داریم و اجازه نمی دهیم برخی از افراد منحرف که در پیکره نظام مسئولیت دارند به این کشور آسیب برسانند.

آقایان وزرات کشوری که اکنون باید در این مراسم باشند کجا هستند، فرمانداران و بخشداران را در روز 5 آذر، روز بسیج در استانداری گرد هم می آورند و جلسه می گذارند. 13 آبان هم جلسه گذاشتند؛ اگر آن ها نمی فهمند اما مردم و بسیجیان خوب می فهمند.

این شیطنت ها یک حد یقفی دارد و اگر دست برندارند مردم خوب میدانند چکار کنند و چه رفتاری با آن ها داشته باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: