گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
پرسنل شاغل وبازنشسته سپاه ممسنی با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ممسنی، صبح امروز به مناسبت انتصاب امام جمعه جدید شهرستان  پرسنل شاغل وبازنشسته سپاه ممسنی با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند..

 

سرهنگ پاسدار امیدنصیبی فرمانده سپاه ممسنی ضمن عرض تبریک به ظرفیت های و شاخصه های مهم بسیج اشاره نمود و گفت: بسیج و سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح و دستگاه های نظام، ضمن دفاع از ارزش های اسلامی، آماده خدمت رسانی به مردم در همه زمینه هاست.

 

در ادامه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مولود مبارک و عزیز انقلاب است و بسیجی افتخارش معنویت، کار با اخلاص برای خداست.

وی افزود: در دنیای پرتلاطم امروز شاخص های بسیج؛ تفکر بسیجی، تفکر خدایی، دوری از گناه و هوای نفسانی، دوری از فتنه گری و فتنه انگیزی است و هر روز افتخارات بسیج بیشتر می شود، لذا باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم علف های هرز وارد این گلستان پراز گل شود.

 

فرمانده سپاه ممسنی گفت: بسیج کار و تفکرش برای خداست و هرجایی نیاز به کمک بسیج بوده حضور پیدا کرده؛ در جنگ، در زلزله، در سیل و محرومیت زدایی تفکر بسیجی حرف اول را زده، پزشکان بسیجی، مهندسین بسیجی، دانش آموزان بسیجی، سپاه بسیجی، انتظامی بسیجی، ارتش بسیجی و همه اقشار مختلف مردمی با تفکر بسیجی در راه خدا و گوش به فرمان ولایت حضور پیدا کرده لذا تفکر بسیجی و اقدام و عمل بسیجی خیلی مهم است حتی اگر کارت بسیج هم نداشته باشند و در بسیج سازماندهی نشده باشند.

و درادامه بیان داشتند : همه ما به حول وقوه الهی درکنار شمادرجهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی تلاش خواهیم نمود .

ودرپایان تعدادی از پیشکسوتان مطالبی راجع به وضعیت فرهنگی شهرستان ایراد نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: