سواد رسانه ای
مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می کند:
boletمسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
نتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس منتشر کرد:
boletنتایج مسابقه هفتگی پیامکی سواد رسانه
کد خبر: ۱۲۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس:
سرهنگ دوستدار در مراسم تودیع و معارفه مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: خلاقیت ها و استعدادهای بسیار زیادی در قشر دانشجو وجود دارد که فضای مجازی دانشجویی باید با برنامه ریزی از این ظرفیت در جهت اعتلای فضای مجازی نهایت استفاده را داشته باشد
سرهنگ محمدجعفر دوستدار در مراسم تودیع و معارفه مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به این که جنگ امروز، جنگ روایت ها است گفت: در جنگ نرم باید تلاش کنیم از اتفاقات و تاریخ روایت صادقانه و واقعی مطرح کنیم چرا که جنگ امروز جنگ روایت ها است و دشمن تلاش می کند روایت های تاریخی و اتفاقات را غلط و غیر واقعی به مردم منتقل کند.

سرهنگ دوستدار ادامه داد: رسانه های غرب در فضای رسانه ای و فضای مجازی در تلاش هستند جای ارزش ها و ضدارزش را تغییر دهند و فرهنگ غلط را برای ما خوب و صحیح جلوه دهند.

وی با اشاره به این که با حضور بسیجیان در عرصه فضای مجازی موازنه قدرت برهم زده شده است ابراز داشت: بسیج دانشجویی با وجود ظرفیت های بسیار زیاد باید پرچم دار خلاقیت و ابتکار در عرصه فضای مجازی باشد.

دوستدار ادامه داد: خلاقیت ها و استعدادهای بسیار زیادی در قشر دانشجو وجود دارد که فضای مجازی دانشجویی باید با برنامه ریزی از این ظرفیت در جهت اعتلای فضای مجازی نهایت استفاده را داشته باشد

وی ضمن تشریح برنامه های سازمان فضای مجازی در زمینه های تولید محتوا، آموزش و شناسایی فعالان و نخبگان فضای مجازی گفت: باوجود ظرفیت بسیار زیاد در بسیج دانشجویی باید در عرصه تولید محتوا، ارتقا و آموزش گسترده سواد رسانه ای فعالیت های جدی صورت گیرد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر با بیان این که میزان تولید محتوا بومی و داخلی در فضای مجازی در وضعیت خوبی نیست گفت: در عرصه تولید محتوا تا نقطه مطلوب فاصله زیاد است اما با بهره مندی از ظرفیت اقشار و فعالان این عرصه به ویژه در بسیج دانشجویی می توان فاصله راه کاهش داد

وی ادامه داد: به دلیل عدم داشتن سواد رسانه ای در اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان در فضای مجازی شاهد آسیب های بسیاری هستیم که ان شاءالله با اجرای گسترده نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در دانشگاه ها توسط بسیج دانشجویی شاهد کاهش آسیب ها و آموزش فرصت های مناسب و بهره مندی از آن ها خواهیم بود.

سرهنگ دوستدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امیدبخشی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن راه نجات کشور در گام دوم انقلاب است که اصالت اصلی فعالان فضای مجازی در عرصه رسانه و فضای مجازی شکستن محاصره تبلیغاتی است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئول سابق فضای مجازی بسیج دانشجویی گفت: ان شاءالله با انتصاب مسئول جدید فضای مجازی شاهد تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در فضای مجازی بسیج دانشجویی استان فارس باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: