کد خبر: ۱۲۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیانیه ای منتشر کرد، متن این بیانیه به شرط زیر می باشد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَدُاللهِ فوقَ ایدِیهِم

نهم دی را همین جوان ها، همین نسل سوم انقلاب به راه انداختند، آن حادثه عظیم را بوجود آوردند، آن سیلی محکم را به صورت کسانی نواختند که سعیشان این بود که مسیر حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف بکنند، این کار را چه کسی کرد؟ جوانها کردند، نسل سوم انقلاب کردند ( مقام معظم رهبری 17/10/93 ).

ملت ایران درحماسه بزرگ 9 دی ماه سال 1388 نشان داد، طراحی کودتا، جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و عربی و عبری، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

خروش ملت ایران در آن روز نشانه همبستگی، ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی برگرفته از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی بود. حماسه ۹ دی، توانست انقلاب اسلامی ایران را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که از سوی کانون‌های فکری استکباری و رژیم صهیونیستی طراحی، مدیریت و هدایت می‌شد، عبور دهد و سرفصل جدیدی در روند انقلاب اسلامی و استحکام پیوند ملت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی پدید آورد. ملت مقاوم ایران همواره با تأسی به آموزه‌های اسلامی و قرآن و با پیروی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی کرده است و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب خواهد کرد.

امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می‌داریم که بار دیگر خباثت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در آبان ماه آشکارا سعی در نا امن کردن فضای جامعه را داشتندکه باز هم ملت هوشیار و فهیم ایران اسلامی این فتنه را در نطفه خاموش و بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس گردانید.

امید است مسئولان و کارگزاران نظام با قدردانی از این حضور های به موقع مردم، با کار و تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی گام های بزرگی برداشته و با کمک به رونق تولید و افزایش رضایتمندی مردم سبب اقتدار هر چه بیشتر نظام و ملت ایران اسلامی شوند.

جامعه کارگری و کارفرمایی فارس ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی، همچون گذشته آماده مبارزه با دشمنان در عرصه جنگ اقتصادی بوده و با بصیرت، توطئه های دشمنان را رصد و با آن مقابله می کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: