گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۲۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس:
سانسور شدید خبری از تلفات و خسارات سنگین انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه های غربی، معاند و حامی تروریست خود نشان از تحقق اهداف این اقدام انقلابی است.
رضا جاویدی رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس بابیان اینکه طی چند دهه اخیر رسانه های وابسته به استکبار همواره تمام تلاش خود را برای تضعیف جبهه مقاومت بکار بسته و از انعکاس پیروزی های پی در پی این جعبه اجتناب میکردند، این بار نیز از سر ضعف و سرافکندگی از شکست سنگین خود، سانسور را در دستور کار قرار داده اند.

وی گفت سايت "نيوزويك” در ساعات ابتدايي حمله تعداد سربازان به هلاكت رسيده آمريكايي را حداقل ۲۷۰ نفر برآورد كرد، اما اين بخش از خبر دقايقي بعد حذف مي‌شود که این امر گواه از فشار بر رسانه ها برای جلوگیری انعکاس واقعیت است.

رئیس کانون بسیج رسانه شیراز  بابیان اینکه در ساعات اولیه سیلی محکم سپاه، سانسور خبری در دستور کار اتاق عملیات رسانه ای دشمن قرار گرفت تصریح کرد: سانسورهای برنامه ریزی شده صرفا به رسانه ها ختم نشد و به پیام رسان ها و در صفحات مجازی هم اعمال شد و حساب كاربري توييتر تعدادی از خبرنگاراني كه به بيان تلفات آمريكا پرداختند بطور كامل حذف شد.

جاویدی افزود: حضور میلیونی مردم قدرشناس ایران در تشییع باشکوه و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف کشور که همچنان هم ادامه دارد باعث بی اثر شدن سانسور رسانه ای در مقابل سیل خروشان مردم شد و جهانیان آنچه را که باید از وحدت، همدلی و فریاد استکبار ستیزی در ایران و منطقه می دیدند را مشاهده کردند.

رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس گفت: عملیات موشکی شهید سلیمانی تنها گوشه ای از قدرت و آمادگی  بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نظامی به جهان نشان داد، اما روی دیگر این اقدام شکستن ابهت استکبار جهانی و هم پیمانان آن در منطقه در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی بود و باعث شد تا هرآنچه تا کنون در رسانه های زنجیره ای خود به خورد دنیا داده اند همگی در چند ساعت بر سر خودشان فرو بریزد.

جاویدی با قدردانی از صدا و سیمای مرکز فارس، روز نامه ها،خبرگزاری ها، خبرنگاران و عکاسان خبری استان که در گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام و جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تهیه ویژه برنامه، چاپ ویژه نامه، تهیه گزارش و پوشش خبری مراسم حماسه حضور مردم شیراز و استان در محکومیت ترور شهید سلیمانی به صحنه آمدند و تلاش نمودند افزود: حجم فعالیت در فضای مجازی توسط فعالین این حوزه خود نشان از آمادگی رسانه های داخلی و متعهد برای مقابله با عملیات روانی دشمن و رسانه های معاند است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: