کد خبر: ۱۲۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
سومین جشنواره ملی جهادگران
انتخاب گروه جهادی پایگاه پژوهشگران و شهید ولی نوری از استان فارس در بین گروه های برتر جهادی کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان فارس: جشنواره ملی جهادگران، هر ساله به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج دانشجویی و با حمایت مجموعه ها و دستگاه های مختلف با هدف شناسایی و قدردانی از گروه ها و ایده های موفق در حوزه جهادی برگزار میگردد. این جشنواره تلاش دارد با فراهم کردن عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه های جهادی در راستای تجلی جایگاه تداوم توسعه این حرکت‌ها قدم بردارد. و همچنین در نظر دارد تا با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و فعالان حرکت‌های جهادی مرتبط با حوزه محرومیت‌زدایی هرساله بتواند با رویکردی جدید و با نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت‌های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد.

در سومین جشنواره ملی جهادگران یک هزار و ۸۶۷ گروه جهادی مشارکت داشتند و ۵۰۶ مقاله تخصصی نیز دریافت شده است همچنین ۲ هزار و ۵۳۸ اثر نیز در بخش هنری به دبیرخانه جشواره ارسال شده است.

اختتامیه جشنواره ملی جهاد گران با حضور افراد شاخصی چون (مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، دکتر نیک روش رئیس بسیج دانشجویی، حاج امیر والی، دکتر سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، در شهر تهران برگزار شد، در این جشواره به معرفی و تقدیر از آثار فرهنگی و هنری اعم از عکس و فیلم های منتخب و فعالیت های برتر در زمینه های جهادی پرداخته شد و از افراد فعال و برتر تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از خانواده جهادگر شهید «حسین علیمرادی» موسس خیریه دست‌یاری به دشتیاری و خیّر جوان مدرسه‌ساز هم به پاس اقدامات جهادگرانه در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

دو تیم از استان فارس پس از گذشتن از مرحله مقدماتی و کسب تائیدیه هیئت داوری به مرحله پایانی این جشنواره رسیدن که در بخش ایده های برگزیده 15 گروه برتر جهادی از سراسر کشور به مرحله پایانی رسیدند که گروه جهادی پایگاه پژوهشگران با مدیریت برادر افشین حیدری و محمدرضا صدق آمیز(طرح کشوری میز خدمت) به رقابت با سایر جهادگران پرداختند و در روز اختتامیه از این گروه جهادی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخش گروه های برتر 20 گروه به مرحله پایانی راه یافتند که گروه جهادی شهید ولی نوری فارس از قشر محلات با مدیریت برادر صفرعلی جمشیدی و محمد افراسیابی توانستند با کسب حداکثری آراء داوری، به عنوان گروه جهادی برتر کشور انتخاب شوند .

۱۸ مستند و نماهنگ منتخب با موضوعات فعالیت جهادی و رفع محرومیت توسط جلال غفاری مدیر شبکه افق، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند و امید مرندی ارزیابی شدند، همچنین ۱۵ تصویر برگزیده نیز در بخش عکس نیز توسط مجتبی حیدری و مریم کمار داوری شدند.

از این رویداد بیش از ۵۰۰ جهادگر به صورت حضوری استفاده کردند.



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: