گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
با حضور سردار حسینی؛
با حضور سردار حسینی فرمانده تیپ هوابرد 33 المهدی(عج) مراسم اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در حسینیه مسجد النبی(ص) شهر اردکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ شامگاه دیشب مراسم اربعین شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، با سخنرانی سردار حسینی فرمانده تیپ المهدی(عج) و با  حضور خانواده‌های معزز شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولین در حسینیه مسجد النبی(ص) شهر اردکان برگزار شد.

فرمانده تیپ هوابرد 33 المهدی(عج) در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از ایشان داشتم 3 حقیقت محض در وجود ایشان متبلور بود که اطاعت از ولایت فقیه، وجودی سرشار از ایمان به خدا و شجاعت در دفاع از اسلام از جمله ویژگی های شخصیتی ایشان بود.

حسینی گفت: رمز عزت و محبوبیت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت نزد مردم به خاطر  ایمان و اخلاق قوی آنهاست.


وی بیان کرد: زندگی این سردار بزرگ اسلام هیچگاه به سمت گناه برداشته نشد و همه امور زندگی خود را در راه رضایت خدا انجام داد.

حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تعبیر بسیار ویژه ای برای شهید سلیمانی به کار بردند، خاطرنشان کرد: تعبیر «اربا اربا» عنوانی بود که رهبر معظم انقلاب برای شهید حاج قاسم سلیمانی به کار گرفتند تعبیری که برای حضرت علی اکبر علیه السلام و امام حسین علیه السلام در روز عاشورا به کار می بریم لذا این شهید عزیز بار دیگر صحنه عاشورا را در زمان حاضر زنده کرد.

سید نورالله حسینی افزود: این شهدا همه وجود خود را خالصانه در خدمت  مردم و شکست اهداف استکباری در منطقه و امت اسلام قرار دادند.

این مسوول اظهار داشت: ویژگی‌های شهدای مقاومت  و سلیمانی به گفته مقام معظم رهبری یک مکتب ارزشمند و درس‌آموز است که باید برای مردم تبیین شود .

حسینی تاکید کرد: باید مردم و جوانان را روز به روز با فرهنگ و مکتب  شهیدان و اهداف و آرمان‌های والا و مقدس آنها آشنا کرد.

وی گفت: بر مبلغین دینی، سخنرانان و رسانه‌های گروهی است روحیه عزت، ایستادگی و ولایتمداری را در جامعه و بین نسل جوان ترویج کنند.

در ادامه مراسم حاج اسلام میرزایی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداختند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: