گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
جانشین فرمانده سپاه سپیدان:
سرهنگ هاشمی بیان، جانشین سپاه سپیدان، حضور پرشور مردم را مایه شکوه، عزت و آبروی بین المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار کشور دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ و در آستانه انتخابات دوم اسفند ماه، سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان جانشین فرمانده سپاه شهرستان سپیدان، در گفتگو با تنویر، با بیان اینکه انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران طی ۴۱ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
 
وی خاطر نشان کرد: حضور متراکـم، حداکثری و عمومی و در عین حال مومنانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات، آن هم در امتداد یوم الله تشییع، تکریم و بدرقه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ابدیت، حماسه شگفتی‌ساز و معجزگون دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران خلق کرد
 
سید مسعود هاشمی بیان تصریح کرد: با این حضور سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار، آمال و آرزو‌های شیطانی جبهه دشمن می‌خورد و با ارتقای قدرت ملی، نوید بخش تولید مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران گردد.
 
هادی سیاسی سپاه سپیدان ادامه داد: حضور پرشور مردم مایه شکوه، عزت و آبروی بین المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار کشور است.
 
وی با بیان اینکه با انتخاب اصلح مجلس آینده با حضور نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه شناس، پرانگیزه وفادار به ملت، انقلاب و کشور، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی است خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: